Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '09

 
Kategori
Futbol
 

Bir kalecinin zor durumu.

1970 yılların sonlarıydı. O zamanlar da Hababam sınıfı oynanıyordu sinemalar da... Elbette ben de gittim o filme.

Kimler yoktu ki o filmde. Tarık Akan, Kemal Sunal (İnek Şaban tiplemesiyle), Adile Naşit, Münir Özkul, Halit Akçatepe ve daha niceleri. Size şimdi o filmden bir sahneyi hatırlatacağım.

Gece olmuş herkes yatmış. Okulun yatakhanesin de bizim İnek Şaban (Kemal Sunal) derin uykudayken su dolu bardağı boş olan bardağa dökülerek ses çıkartmak suretiyle çiş yatırılmak isteniliyordu. Sabah kalkılınca İnek Saban utancından yataktan kalkamaz. Çünkü altına yapmış ve arkadaşları kendisiyle dalga geçerler.

Aklıma bir kalecinin sıkışması neticesinde şortunu çıkartmadan saha ortasında nasıl işediğini görünce bu sahne aklıma geldi.

Evet, zor bir durum. Çiş meselesi. İnsan sıkısınca kendini tutamaz mutlaka yapma ihtiyacını duyar. Aynen de öyle… Kaleci de kendi takımı hücum esnasında böyle görüntü oluşturmuş.

Bisiklet yarışlarını izlerken de kendime sormuşumdur. Bir bisikletçi 4-5 saat süren uzun yarışlarda yarışırken birden bire çişi gelirse nereye işer. Televizyon kameraları görüntüye vermezler ama herhalde bisikletçi bisikletinden iner ve yol kenarına işeyiverir.

Ben buna merakımdan Eurosporta anlatımı gerçekleştiren spikere mail yolu ile sormuştum. Cevabını da yine bir Fransa turunda bir bisikletçinin bisikletinde sorun yaşamış ve takım arabasından inen bakım elemanın o sorununu çözerken bisikletçi da yol kenarında ihtiyacını gidermişti. Yani çişini yapmıştı.

Kapalı mekanda tuvalet bulmak mümkün. Ama dışarıdaysanız ve çişiniz geldi. En yakın tuvalet kim bilir nerede. En iyisi doğaya yapmak en doğruca akıl.

Bence kaleci en çözüm yolunu bulmuş. Takım arkadaşları hücumdayken şuraya bir işeyi vereyim demiş.

Yoksa kaleci kalesini terk edip WC’ye mi koşsaydı kalessini boş mu bıraksaydı yani? Ya da "Hocam, hocam benim çişim geldi" diye hakeme seslenip maçı mı soğutsaydı?

Ben videoyu izlerken bir şey anlamamış acaba kaleci kalp krizi mi geçiriyor sanmıştım. Meğerse çişini yapıyormuş.

İzliyoruz.

Önce diz çöktü!..Maç sırasında önce dizlerinin üzerine çöktü, görenler önce anlam veremedi ancak kamera yakın

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..