- Kategori
- Şiir
Bir köprü kurmuşuz sevgiden

Bir köprü kurmuşuz sevgiden
Işığı gözlerimizden,
Halatı ellerimizden,
Sözle vurup yıkmak niye?
Geçit vermez kayalardan,
Yaşanmış hatıralardan,
Hepimiz başka zamandan,
Sitemlerle kırmak niye?
Henüz dostu anlamadan,
Sabırla aşkla bakmadan,
Daha yarı yola varmadan,
Geri dönüp kaçmak niye?
Geçip giden ömrümüzden,
Yorgun kırık gönlümüzden,
Bir köprü kurmuşuz sevgiden
Böyle çabuk bıkmak niye? ..
alıntıdır...hoşuma gitti sizinle de paylaşmak istedim...