Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir Ömürlük Misafir

Bir Ömürlük Misafir
 

ERKAN OĞUR


05 Mayıs Salı 20.30 / Ruhi Su Salonu NHKM

"Bir Ömürlük Misafir"

ERKAN OĞUR (perdesiz gitar)
ERKİN ÇAVUŞ (klasik gitar)

Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur...

Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.Benim okulum, Elazığ'da geçirdiğim çocukluğum, orada yaşadıklarım, ailem, akrabalarım, bir iki arkadaşım, öğretmenlerim, köy düğünleridir. Oraların havasıdır... suyudur...

Elazığ ve yöresinin folklorunu hissediyor olabilmek, hayatın bana en büyük hediyelerinden biridir.
Babam, annem, ağabeyim ve ben nesli tükenen bir bütünüz, geldik, gideriz...

Gitar ve gitar müziğini anlayabilmekteyim. Gitar ile düşünmeye alıştım. Düşüncelerimdeki Türk müziği sesleri ihtiyacım, gitardaki perde sistemini kaldırmama ve sınırlı bir aralık içerisinde sonsuz ses imkânı sağlayan perdesiz gitarı yapmama neden oldu. Yıl 1976...

Aslında sonsuz perdeli gitar desek daha doğru olurdu.


Perdesiz gitar, bütün yaylı sazlar ailesi ve insan sesi gibi çok yüksek anlatım gücü olan, yeni bir müzik aleti olarak dünyaya ve insanlığa hediyedir... (Erkan Oğur)



Nâzım Hikmet Kültür Merkezi
Bahariye
Telefon: 0216 414 22 39

http://www.nazimhikmetkulturmerkezi.org/


http://tr.wikipedia.org/wiki/Erkan_O%C4%9Fur


http://www.erkanogur.org/



 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..