Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Bir özlem bitti

Bir özlem bitti
 

Üç şekerli çay...


Artık üç şekerli içiyorum çayımı ve yanında Çilek'li, Susam'lı kurabiyelerim. Güneşin doğuşunu seyrediyorum hızlı geçen bir gecenin ardından, yüzümü yıkıyorum soğuğa aldırmadan, dudağımı şekilden şekile sokup ıslık çalmayı öğreniyorum, sonra bir üç şekerli çay daha...
Artık gülümseyerek geçiyorum balıkçıların önünden, seni hatırlamak ağır gelmiyor eskisi gibi. Artık kimse saklamıyor sigara paketlerimi içmeyeyim diye, kimse o kadar derin bakmıyor gözlerimin içine, kimse şımartmıyor beni senin gibi ve kimse ısmarlama şiirler istemiyor benden.
Bu sıradanlıklarmıymış seni bana unutturmayan ve her aklıma gelişlerinde geceleri uyutturmayan? Artık sigarayı azalttım sen saklamasan bile paketlerimi, üstelik gözlerimin içine senden daha derin bakan başkalarının olduğunun farkına vardım, arasıra aynaya bakıp iltifatlar yapıp şımartırken kendimi artık sana değil, bu şehre, Deniz'e , Mavi'ye ısmarlıyorum şiirlerimi...
Artık kimse uyandırmadan Kuş gibi kalkıyorum yatağımdan sabahları, sensizliği çağrıştırmıyor odamdaki hiçbir nesne, özleminin deniz seviyesinden yüksekliği döndürmüyor başımı ve dalıp gitmiyor gözlerim sensizliğin en ücra köşelerine...
Odamın duvarlarına yazmıyorum özlem seni, artık korkmuyorum ayyuka çıkacak diye bitmişde olsa o masum sevdamız ve üzerine gidiyorum Aşk'ların, vakti geldi diyorum yenilerine yelken açmanın.
Artık üç şekerli içiyorum çayımı ve yanında Çilek'li, Susam'lı kurabiyelerim. Yağmurun kokusunu çekiyorum içime, özlemin basit ve manasız. Yüreğimi şekilden şekile sokup sensizliği öğreniyorum. Şiirlerimi şehre, Deniz'e, Mavi'ye; en yeni özlemleri kendime ısmarlıyorum, sonra bir üç şekerli çay daha...
 
Toplam blog
: 9
: 728
Kayıt tarihi
: 14.09.10
 
 

Alper Kutay Erke Vikipedi, özgür ansiklopedi Alper Kutay Erke (d. 24 Nisan 1979, Konya), mizah, ..