Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir resimi sevmek..

Bir resimi sevmek..
 

Geçmişte geçirdiğim zamanlardan farkılı bir zaman yaşıyorum..

Artık hüznü sevmeye başladım galiba..

Çünkü onunla yaşıyorum.


Sabah işteyim..


İlk o çıkar karşıma

Bir mavi çiçek

Bir tatlı tebessüm

Bir çift masum bakış

Garip ama güzel bir yüz

Bırakır zihnimi orda

Günün ilk başladığı yerde


Bir an önce işimi bitirmeye çabalarım.

Ansızın O gelir aklıma

Ona nazar ile bakarım

Seyrin tadını çıkarmadan nede çabuk geçer zaman

Akşam olur

İlk söz

Günün nasıl geçti..!

Bu günler hiç hoşuma gitmiyor bu söz..

Beğenmiyorum..

İçimden mırıldanarak

"Bunca yıllık arkadaşıma yalan söylememin ne manası var. Saklanacak bir şey yokki ortada.."

Düşünürüm kendi kendime..

Yok, yok

En iyisi gecenin geçmesini beklemek..

Şu sıralar geceler benim için hüzün verici ve uzun..

Aydınlıkta pırıl, pırıl gün ışığında konuşmak daha zevkli..

Uykuya geçerken

Hafızamda yazılan o son cümleler..

Cevaplanamayan sorulara cevap aramak

Sonra

Olayların bir birini kovaladığı, bol renkli, heyacanlı, sevinçli, hüzünlü ama çok tatlı, seyri insanı sarhoş eden bir flim gibi yaşanan rüyalar..

Ahh.. o rüyalar..

***

Sabah oldu..

Aynaya bakıyorum..

Himm..

Bir yüz görüyorum..

İnsafsız ca yaşlanan..

Hayat tarafından kemirilen derin çizgili o gülen yüz

Ahhh bu hayat

Bana verdiği ........ olmassa yaşamaya hiç değmezdi.

Hınkk..

Neler diyorum kendi kendime yaa..

Vay bee..

Şu aralar başka kimselerin ciddiye almadıkları, umursamadıkları bu yüzü aynada daha sık görmeye başladım.

Kendi kendime..

Aynada gülümsüyorum..

Bana yabancı gelen sahte gülüşe şaşkınlık içinde bakıyorum, bakıyorum..

Dalmışım bir an..

Musluğun sesine kulak veriyorum..

Suyun gürültüsü git gide uyandırıyor beni aynadan..

Bakışlarımı aynadan ayırıp kendi yüzüme aslında gerçekten gülümsemeyen kendi gerçek yüzüme bakıyorum.

Vee.. farkına varıyorum.

Her sabah baktığım aynada

Arka planda,

Orada..

Aynada..

Derin derin baktığımda onu görüyormuşum meğer..

***

Sabah işteyim.

Yine o çıkar karşıma

Bir mavi çiçek

Bir tatlı tebessüm

Bir çift masum bakış

Garip ama güzel bir yüz

Bırakır zihnimi orda

Günün ilk başladığı yerde..

Saygılar..

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..