Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir rüya gördüm

Bir rüya gördüm
 

Uzun, sıkıntılı, yapış yapış, karanlık bir gecenin sabahıydı!

Hayır hayır başımı yastığa koyduğum anda uyuduğum huzurlu, sakin bir gecenin sabahıydı!

Sabahtı.

Güneş henüz doğmamıştı!

Uzaklarda bir yerlerde öten horozların sesini duymamış, günün ilk çayını yudumlamamıştım.

Akşam benden kalmıştı!

Gördüğüm rüyanın etkisindeydim.

Angela Merkelleydim!

Aklımın köşesinden bir defa dahi geçirmediğim Almanya Başbakanıylaydım!

Sözde arkadaşmışız!

Kocaman bir odada uzun bir masada derin derin konuştuk.

Nasıl anlaştık kim bilir?

Almanca bilmem, O belki Türkçe biliyordur!

Ne konuştunuz derseniz, inanın hiçbir şey hatırlamıyorum.

Aynı rüyayı iki defa gördüm, ikincide ilk rüyam çıktı zannettim!

Bir gece de Aydın Boysan İstanbul’u gezdirdi sağ olsun,  güya arkadaşmışız!

Çiçek pasajında Seviç’te rakı, üç merdivenle çıkılan, sundurmalı tenha bir mahalle kahvesinde çay içtik, güya orası Samatyaymış!

Bir hafta sonu Trakya’ya gel dedim…

‘Olur’ manasında başını salladı.

Bir hafta boyunca Hülya Avşar’a konuk oldum!

Kesintisiz yedi gece.

Aklınıza kötü bir şey gelmesin, o sırlarını anlattı ben dinledim…

Gündüz niyetine.

Bir kızı daha olduğu aklımda kalmış, rüya işte…

İki gece Recep Tayip Erdoğan’la sabahladım.

Yine İstanbul, iki tarafı ağaçlı dar sokaklar, beyaz gömlek, lacivert takım elbise, yürüdük… Geceydi, siyah bir araba peşimiz sıra geldi…

Niyeyse çok güldük!

Sakallı, şahin bakışlı bir adam; Tolstoy’muş!

“ Yirmi tane çocuğum var” dedi…

Oturduk, o yazdı, ben küçük kızı ile sohbet ettim, adı neydi?

Sahi şarap içtik!

Meral Okay var, Sezen Aksu var… Tanıdıklarım bunlar.

Kalabalık, Ege’de bir köydeymişiz! Ay, deniz, yakamoz…

Şarkı; Yine mi çiçek?

Ertuğrul Özkök’le Paris’teymişiz…

Ben Huckleberry Finn’mişim!

Neyse…

Olmadık sabahlarda, hiç olmadık, akla gelmedik rüyalarla uyanıyor insan.

Neden, nerden, niçin?

Yorumlansın, anlasın istiyor…

Seyran Aksoy 'u arıyorum, “ Bir rüya gördüm” diyorum…

Rüya değil, Astral seyahatmiş benimkiler…

Yorumlanamazmış!

Ya sizinkiler?

www.birruyagordum.com

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..