Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir rüyaydı yaşananlar…

Bir rüyaydı yaşananlar…
 

Alıntı



Olanca hızıyla akıp giden zaman içine sıkıştırılmış bir rüyaydı yaşananlar demek ki…
Hani son demiştin hiç bırakmam artık ellerini git desende kovsan da beni gitmem sensizliğe demiştin…
Bak yine gidiyorsun…
Kızmıyorum sana,kızamıyorum ya da kızmamak için kendime engel oluyorum var gücümle…
Hani diyorsun ya ‘’ne kadar uzağa gitsem de gelmemek için gitmiyorum ki,zaruri bir şeyi yerine getirmek için gidiyorum’’ diye,o zaman kızamıyorum ki,diyemiyorum ki işte,gitme.
Aslında içimden bir ses çığlık çığlığa bağırıyor,sensizliğe hiçbir zaruret bahane edilemez, gitme…
Kalbimin sesi bu duyduğun o hiç gitme istiyor ama aklım bastırıyor onun çığlıklarının dışarı çıkmamasını,öfkeleniyor bana,dalga geçiyor benimle ‘’şımarıksın sen’’diye.
Şımarığım ben,sende hep söylemez misin sevgili ‘’şımarıksın sen’’.Ama şımarıklık değil gitme dedirten bana,sensizlik.
Sen gidince kokunda gidecek bu şehirden.Biliyor musun şu sonbahar mevsiminin soğuk gecelerine rağmen camı açık bırakıyorum odamda.Yorganın üzerine battaniye çekiyorum,serinlik çöküyor omuzlarıma o kadar kalın örtü üzerinden bile ama yine de üşümüyorum ben,çünkü her nefesimde camdan sızan sen kokusu doluyor yüreğime.Sen gidince kokunda gidecek bu şehirden,sevmiyorum ki sensizliği.
Hani sondu??
Bak olmuyor hiç sonu gelmiyor sensizliğin,dolu dolu geçen bi kaç kısacık ay sonunda yine sensizlik.Oysa ne çok güldük birlikte bu kısacık zamanda,ne çok anı biriktirdik zihnimizde,ne çok soludum seni ciğerlerimi doldura doldura.Seni ne kadar kokluyorsam o kadar güldüler bana,zaten burada ne bu soluklar diye.Ben bildim işte gidersin diye depoladım seni içimde.
Şimdi gidince bir gece uyurum içimdeki senle,bir gün oyalanır zihnim bana bıraktığın hayalinle.
Sevmiyorum anıları ben.Bilirim ki anılar seni getirdikçe gözlerimin önüne iki damla yaş birikir kirpiklerime,akmazlar ama sen üzülme.Ağlamam sen yoksun diye aklın bende kalmasın git sen can özüm.Güçlüyüm bilirsin sensizlik hüzünlü ama dindiririm göz yaşlarımı,hakim olurum kirpiklerime ne kadar uzağa da gitse gelir benim kuzum derim onlara.
Git sen git kalmasın aklın bende.Gitme diyemem sana,kızmamda gittin diye geleceksin biliyorum.Ağlamamda gerçekten,mızmızlanırım biraz ona söz vermem ama oda geçer sen yeniden gelince.
Yine bir rüya gördük,çok güzel bir rüyaydı ama rüyaydı işte sabah oldu uyandık gidiyorsun,gitmen gerek,bakıyorum arkandan sessizce çünkü öyle gerek.Rüyaydı ama etkileyici bir rüya sen gelene kadar etkisi sürer gelirsin rüya olmaktan çıkıp gerçeğe dönüşür tüm güzellikler.
Git meleğim sen,ben seni hala çok severek,çok özleyerek beklerim.Belki bu gidişin gerçekten son olur,kızmam,kırılmam son olduğunu umut ederek beklerim seni…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..