Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
İstanbul
 

Bir Şarkısın İSTANBUL

Bir Şarkısın İSTANBUL
 

ı

Şarkılarına da hayran oldum İstanbul’um,

Bedenine hayran olduğum gibi,

Hep sevdim,

Hep hayran oldum günden güne çok;

Yaşamayı, yaşamı öğrendim,

Vuruldum taşına toprağına…

ıı

Çıkıp baktım çamlıcadan boğaza;

Bir başka koku hissettim,

Mistik bir koku bu farklı,

Tarihine götürdü şarkılarla beni;

Yaşadım işte o an antik çağı gönlümde;

Kuruluşuna şahit oldum;

Kurdum tek tek binalarını,

Kurdum; sokaklarını, caddelerini;

Büyüttüm, büyüttüm,

Büyük bir İstanbul şehri kurdum yüreğime.

Seni anlatamam;

Seni kelimelere sığdıramam,

Çünkü;

Çünkü İstanbul’um;

Sen bir şarkısının sözleri bitmeyen…

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..