Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

27 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Bir sen, bir de ben

Bir sen, bir de ben
 

    Bir sen, birde ben, hani kime desem

    Kime sorsam sende mi? Derler

    Sordun mu? İçini dışına vurdun mu?

    Diye soranlara

    Okudun mu? Şiirlere koydum

    Diye sorsam

    Derlerse yaşın başından utan

    Bilseler aşk gönülden akar

    Bilseler yürekler yakar

    Ne yaşa ne başa bakar

    Derlerse

    Seni teneşir paklar

    Bilseler dünya fani, ölüm ani

    Varsa içinde sevgi

    Aşk herkesi yoklar

    Teneşirse senide beni de paklar


    Bir sen, birde ben, hani kime desem

    Dedim sana aşığım anlasana

    Karanlık bakma ışığı yaksana

    Haykırıyorum sana duysana

    Sensiz senli yaşamaya

    Alışamadım

    Rüzgarın sesinde seni

    Ararken

    Sesini, kokunu, nefesini

    Arar oldum, hayallere daldım

    Bir anlasam, anlatsam

    Çiçekler açarken

    Yağmurlar yağarken

    Yüreğim yanarken


    Bir sen, birde ben, hani kime desem

    Sana diyorum

    Uzat elini elim tutarken

    Gecede yıldız, yürekte ateş

    Işık saçıp, yanarken

    İçimde çiçeği kurutmadan

    Kolay değil

    Senli sensiz olmak

    Unutma

    Kolay değil

    Naza niyaza karşı durmak

    Sana kavuşmak, hayalse güzelim

    Unutma

    Bir sen, birde ben, sana diyorum

    Sabrında sonu var be güzelim


    Cebirin Defteri 27.Aralık.2015 ; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..