Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir sevgiliye mektup

Bir sevgiliye mektup
 

Çok sevdiğim P...,

Nedenini bilmeden inanılmaz derecede özlüyorum seni... Halbuki seninle kesinlikle görüşmeme kararı almıştım. Ama kesinlikle seni içimde hissediyorum ve seni oradan çıkardığımda kocaman bir boşluk kalıyor. Bu hissettiklerimin uzaktan yakından mantıkla ilgisi yok; özcesi seni ilk gördüğüm andan itibaren duyumsuyorum. Bunun cinsellikle ya da cinselsizlikle de hiç bağlantısı yok:

İtalyancadaki deyim ile;

Te mi manca! Türkçesi:

Hayatımda eksiksin!

 

Seninle tanışmadan evvel birtek ONUN eksikliğini duymuştum. Ama onun eksikliği dostluk ve cinsellik yönündeydi. Oysa seninkisi çok garip ve absurd. Çünkü seni ilk hissettiğimde seni hiç tanımıyordum ya da yüzyıllardan beri tanıyordum. Sana sarılmak sanki sonsuz esaretten bir hayal edilmiş kaçış gibi karmakarışık bir duyguydu.

 

Sen bana eksiksin! Enerji çevrimimi tamamlayamıyorum. Bu sanki ummansız ve beklentisiz sevgi. Sanki yüreğimde eksik kalmış bir bütünlük. Karakterlerimiz ne kadar ayrışsa da, o kadar aynılık hissi beyinden başlayarak yüreğimde.

 

SEN BANA EKSİKSİN!

 

Arşivimdeki şarkılar sensiz eksik... Sanki o şarkıların uyandırdığı ritmlerde sen de gizlisin. Seninleyken hissettiğim, dinlediğim şarkılarda, dirlik ve bütünlük kaybolmuş! Artık sanki bir dinginlik var yükselen namelerde ama aradığım heyecan ve manyaklık yok!

SEN BANA EKSİKSİN

Fazlasın ama

Bütünsün

Bütün günsün dünsün

Yarınsın ve daha yarın

Sen bana eksiksin

En özlediğim mektup arkadaşı

Dayanmak istediğim omuz

Unuttuğum dünyam

Hatırladığım anlar

Hepsi sensin

Sen bana eksiksin

Tıpkı annemin içmek istediğim

Göğüs dolu saf sütü gibi

Babamın hayatındaki felsefeleri

Kadar değişmez

Her an içimde değişen dalgalar

Kadar haşin

Yalnızlığımsın ve de birlikteliğim

Sen bana eksiksin

Dünden bugüne

Bugünden yarına

Zaman zaman zamanda

Sen bana eksiksin

Yumrukladığım kum torbası

Kadar dövülmüş ben

Senden eksiğim sensiz-ken

Ve daha çok eksik

Kesik kesik duygusuz mantıksal

Sabırlı heyecansız monoton

Bitmeyecek gibi görünen hikayeyim

Çünkü sen bana eksiksin

 

“What do you say when words are not enough!” İfadeler yenileriyle geçersiz.

SEN BANA EKSİKSİN....

18/11/97

FULYA/İSTANBUL

 “ son mektup “

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..