Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Bir taş attım sazlara gitti vurdu kazlara!

Bir taş attım sazlara gitti vurdu kazlara!
 

Tak dedi...


Bir önceki yazımın başlığı "İdam geri gelsin mi?" idi. 

Bilmeden:) hesaplamadan atılan bi başlıktı işte, hep olduğu gibi... Aman allahım ! At kaçtı torba düştü ! 

Bilumum taciz tecavüzcülerin, hemen hergün şiddet sebebiyle kendisinden boşanmak isteyen karısını en az 27 yerinden bıçaklayıp öldürenlerin, anasının maaşına konmak için yıllarca kadın kılığında dolaşanların, bebek yaştaki kızını 3 koyuna satanların, "Sevgilim" dedikleri gencecik liseli/ üniversiteli kızları evlerine davet edip parçalayıp poşetleyip çöpe atan ve de bunlara; "çocuktu, gençti, tahrik var dı... Anasının maaşı, dekolte giymişti, boşanmak istediydi, çocuklarımı göstermedi, "bana güldü sandım" ümit verdi... diyenlerin 

Birilerinin "CEZALARINI ÇEKMELERİNİ" dilemek de en doğal hakkım. 

İDAM: Her ne kadar çağdışı bir ceza olarak görülse de, 74 ülkede idam cezası halen uygulanıyor. 25 ülkede ise sadece idam cezası kanunu var. "Uygulanır uygulanmaz" 

Bakınız; Gazeteci Hrant Dink'i katleden Ogün Samast için "çocuktu" deniyor. "Çocuk Mahkemesinde" yargılanıyor(!) 

Münevver Karabulut'un katili ??? "çocuk" muamelesi görüyor hala. "Af gelirmi" niye olmasın? 

Hüseyin Üzmez, , , "Yüzde yüz taciz tecavüzcü" elinde naylon torbalarıyla belirdi "o" kapıdan, uğurlandı ya cezaevinden. "Anlı şanlı" 

Bence, "Adli Tıp'ta" çeki düzen vermeli kendine... 

"Taciz tecavüze uğrayan çocuklar, kızlar ve kadınlara. "Bişey olmadı, ruh sağlığı bozulmadı" dememeli! İyice emin olmadan. 

İdam gelmeli! 

İllaki... 

Bir ikisi bile olsun haddini bilmeli herkes. 

Bir taş daha attım sazlara... 

"Gitti vurdu kazlara " demeyeceğim bu kez.. 

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..