Bir tatlı heyecan kalbe, gelse yaren seleni. / Şiir / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir tatlı heyecan kalbe, gelse yaren seleni.

Bir tatlı heyecan kalbe, gelse yaren seleni.
 

______________________________________________________________________________________________________


Sen kokuyordu bu tanda İstanbul sokakları.
Çektim doyasıya, hatırladı beni kaldırımları.
Ağlıyor içim, okşar yüzümü hüzün rüzgârları,
Bilirim ki yoksun, arasam da tüm diyarları.

Özlenen sen, sarılıyor hasretinden damlalar.
Bense sana koşuyorum, kopsa da fırtınalar.
Ne anılar yaşandı, oysa karalanmış sayfalar,
Elemi çeken ben, sana yazılmış tüm senalar.

Oturdum en ücra kayaya, saydım gemileri.
Onlar kaldı sormadığım, kırsa bana dümeni.
Martılar bile anladı, cefa bu garibin kaderi,
Bir tatlı heyecan kalbe, gelse yaren seleni.

Umudu veren Râb, şükür günün ilk ışıklarına.
Yok ki sensiz ömrüm, eza mı layık anlamına.
Bir sen filizlenir yüreğimde, özlemim sedana,
Kavuşamazsam sana, atarım bu canı narına.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..