Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir tatlı tebessüm ve selam

Bir tatlı tebessüm ve selam
 

BLOG


Tüm blog yazarlarına:

Aşağı yukarı iki yıldır burada az çok okuyor az çok yorumlar yazıyorum. Toplamda kaç üye mevcut bilmemekle beraber insani yönlerimizi, fikirlerimizi ve birçok günü yorumlayan arkadaşlarımızla yazıyor çiziyor ve paylaşıyoruz.

Ortak dilimiz var (...................)
Nedir diye soran düşünceli gözleri görür gibiyim. Ortak temennimiz insani yönlerimiz sevgiyle yaklaşan yüreklerimiz, kalemimiz.

Şunu sorgulamak istiyorum bu duyguların ve düşüncelerin içinde reel hayatımızda biz neresindeyiz. Etik doğruların ve gayelerin neler olduğunu biliyor ve yazıyoruz.

Vicdandan, merhametten, korkularımızdan , beklentilerimizden, aşktan, çocukluğumuzdan, bayramlardan, ve aslında belki de en mahrem duvarların ardında bıraktığımız çocuk yönümüzden bahsettik yazdık..

Gayemiz, kendimizi ifade etmek değil mi?

Yazıp çizdiklerimizle sosyal hayatın içinde ne denli uyuşmaktayız?

Uyuşuyorsak, dışarıda öfke içinde gezen şöförler, selamsız komşular, asık suratlı insanlar, bezgin çalışanlar vb. birçok örnekleme yapabilceğim insanlar kim?

Neden bu konuyu yazmak istediğime gelince:

Sokakta, arabada, markette, apartmanımın kapısında ya da her ne ise selam veren yüzleri görmeyi arzuluyorum.

Okulda, dersten çıktıktan sonra inen motivasyonum ilk olarak direksiyona geçmekle oluyor. İşte bu yüzden derslere ara verip değerlerimiz hakkında öğrencilerimin kafasını yemekle meşgulüm. Toplama ve çıkarmadan daha önemlisi toplumun parçası olarak nasıl ve ne şekilde yaşaması gerektiğini öğrenen bireyler istiyorum. İçinde yaşadığı dünyada saygı duyulabilmesi için saygı duyması gerektiğine inanan ve bir tebessümü çok görmeyen, etrafa korku dolu gözlerle bakıp acaba nereden zarar gelir endişesi taşımayan bireyler istiyorum.

Evet hepimiz bir yerlere yetişiyor, hepimiz koşar adımlarla yaşıyoruz ve gün içinde inişli çıkışlı yaşıyor ve yaşamaya devam edeceğiz.
Metropol bir şehrin rutin koşuşturmacası içinde bir tatlı tebessümle gelen selamı çok görmediğimiz güzel günlere diyorum.

Tüm blog yazarlarına selam olsun. :)

Sevgiyle Kalın
Melek

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..