Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Bir ustura kıskacında yaralıyorum ömrümü

Bir ustura kıskacında yaralıyorum ömrümü
 

yüreğimi kanatırcasına tüm sızılarımı topluyorum,

ağlayarak, acıtarak...

bir telaş, bir şüphe içimde gizli,

artçı deprem korkusu içerisinde;

yitirilen onca umudun yanı başında,

düşlerim, düşünün girdabında,

kavgacı şimdi..

yara bere bir çığlık,

bir intihar düşüncelerim.

bir ipin çıkmazında daralırken hayatım,

yüreğimin soluğunu kesen,

bir ustura kıskacında yaralıyorum ömrümü...

geçmişim, bir silüet gibi yansırken;

baktığım aynada dağılıyordu hayallerim,

paramparçayım şimdi...

uçurumun en tenha yerinde haykırırken zamana,

sesim uzak bana,

yabancısı oluyorum bu kentin.

yürüdüğüm yollar, tuzak kuruyor,

giderek karmaşık bir hal alıyor,

labirent çıkmazlarındayım sanki...!

 

 
Toplam blog
: 47
: 176
Kayıt tarihi
: 16.01.13
 
 

Şiir benim hayatımın dönüm noktası,dile dökemediğim düşüncelerimi yazıyorum. Bir mumun alev çembe..