Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir yazının başına gelenler

Bir yazının başına gelenler
 

Bir resmin altına yazı yazmak veya bir yazıya resim bulmak... Öyle ya da böyle, bir yazı yazdık. Hayatın içinden içimizden süzdüğümüz. Duygularımızı başkaları da öğrensin, onlarında haberi olsun belki bir ihtiyaçlarını giderirler, ya da ne bileyim okuyacak adamdan bana ne, ben sadece yazdım, okuyan ne anlarsa, neye iyi gelirse...

Sonra o yazıyla özdeşleşecek, bir resme gelir sıra. Amacımız ne resme ilk bakan o yazının içeriğini anlasın mı, yoksa yazı ayrı telden, resim ayrı telden mi çalsın. Belki de resim sadece dikkat çeksin, şöyle çok satan alıcısı olan resimlerden mi; mesela bir bayan, bir aşk... İşin kolayı google!'a girip resmi aratmak. Konu aşk olsun diyelim yaaz aşk diye google... (Şu an yazayım...) Aşk'la bakan bir çizgi kahraman, karanlık bir resim, güllü bir şiir, ve daha niceleri...

Resim alakalı olmasın dersen yaz karpuz diye (ne çıkacak bakalım. Bir iki kırmızı karpuz resmi, kanguru gibi bir şey de çıktı arada anlamadım. Kiside serinlik verir, aşk ve karpuz bu yaz sıcağında insana...

Bir yazı yazdım resmi koydum üstüne,
Bir resim buldum yazdım yazıyı altına

(Not: bu yazının fotografı google rastgele yazılan "qfgh" harflerine ilk çıkan resimdir)

 
Toplam blog
: 10
: 4823
Kayıt tarihi
: 26.06.06
 
 

Okumayı seven, etrafı ve gördüklerini paylaşmak isteyen... sizden biri....