Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir yıldız daha kaydı gök bahçemden !

Bir yıldız daha kaydı gök bahçemden !
 

_________________________________________________________________________________________________________


Benim bir adım var
Yalnız
Sensizliğe doğmuşum sanki
Doğayım da acısını çekeyim demişim
Lütfû mu Allah'ın
Ezası belli

Ne mevsimler tükettim, renklerinde sen olan
Ne yağmurlarda ıslandım, nemi hep gül kokan
Fırtına eken saçların, şimşeği gözlerde çakan
Sendin işte o, ben ki hayallerde kavuşan

Benimdi o sevda, uçurumlarında yuvarlandığım
Parçalansa da yüreğim, hep içime ağladığım
Korkma sen cânanım, gidişindi yandığım
Aşk çiçekleriydi kokan, anılardan topladığım

Ah biçare ruhum, demek kaçıyorsun benden
Ama bil ki koşar gelirim peşinden
Bir yıldız daha kaydı gök bahçemden
El salladım aşka ömrü cefa heybemden


aks (BOI ve BOV'ya atfen)

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..