Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Biraz İstanbul'a biraz da bana şu sıra

Biraz İstanbul'a biraz da bana şu sıra
 

Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) Biraz İsatnbul'a Biraz da Bana Şu Sıra


Esrarengiz karanlığını Shamrain yarıyordur şimdi. Bir uzak seyrediyordur, bir sevda bozuyordur belki de yüreğinde. Çoktan kapatmıştır sesini, sessizliğini açmıştır geceye. Sustuğunu yaşıyordur, sustuğunu yaşatıyordur birilerine. 

Yine soğutmuştur kahvesini. ''Kahven'' diye hatırlatacak birisi... Hayır! Halil Sezai usulünden isyana çağırıyordur şimdi. Biraz İstanbul'a dönmüştür sırtını, biraz da bana şu sıra. Acımadan isimler parçalıyordur muhtemelen. Farkında değil, bir kalbi acıtıyor yakın bir yerlerde. Yakın ne kelime, acıtmak ne kelime..
 
Yarılanmış bir yalnızlığın adısın şimdi sen. Bir yokluğun adı. Büyüyen bir sevdanın adı.
 
Hatırlatayım: Beni müsait olmayan bir vakte indirdiğin yer burası. Her bir şey sessiz, her bir şey güneş gölgesi... Bilesin.
 
Al beni İlkbahar'a bırak. Renklerine sarılayım.
 
Serap ERSOY
 
Ruhum Güneşten
 
7-Nisan-2012
 
Toplam blog
: 112
: 251
Kayıt tarihi
: 07.04.11
 
 

Yazar. ''Sözcükler musallat olmuş ömrüme, kalemin ucu ben.'' Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) ..