Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '08

 
Kategori
Mizah
 

Biraz tebessüm

Biraz tebessüm
 

Eskiden, internet falan yokken ve biz daha çok gençken, arkadaşlarla oturup fıkralar anlatırdık birbirimize, dakikalarca gülerdik ardından. Şimdi bakıyorum da fıkralar artık bir tık ötede internet sayesinde.

O fıkra sohbetlerinin tadını vermese de yine de biraz tebessüm herkese, her koşulda gerekir değil mi?

Bana bu fıkraları deniz aşırı yerlerden mail atan kâdim dostum, canım arkadaşım Ayla, sen çok yaşa e mi:?))

* * * * * * * *

İki komşu kadın hafta sonu kocaları olmadan yemeğe çıkmışlar.
Yemekten sonra bara falan derken sabaha doğru iyice sarhoş eve yürümeye başlamışlar. İyice sıkıştıklarını fark etmişler AMA etrafta tuvalet falan bulamamışlar. Bir mezarlığın yanından geçerken biri
- Hadi şurada yapalım kimse görmeden_!
Başka çare de yok, korka korka girip bir kenarda işlerini bitirmişler.
Temizlenmek için bir şey bulamadıklarından biri külotunu çıkarıp kullanmış, diğeri eve böyle dönemem diye oradaki çelenklerden düşmüş bir bandı alıp kullanmış.
Sabah kocalardan biri uyanıp karısını donsuz olarak sızmış görünce telefona sarılıp öbürünü aramış:
- Yahu biz fena boynuzlandık galiba. Karım eve sabaha karşı ve donsuz olarak dönmüş...
- Sen gene iyisin , bizimkinin kıçına 'seni asla unutmayacağız' diye bir de kart yapıştırmışlar ..

* * * * * * * * * * *

Polise bir ihbar gelir. Temel ile Dursun kaza
yapmıştır. Polis olay yerine geldiğinde görür ki,
arabalar sapa sağlam, Temel ile Dursun'un ağzı burnu
dağılmış. Polis sorar:
-Anlat Temel. Olay nasıl oldu?
—Komserum. Hava sisli olduğundan kafamı pencereden
çıkarmış öyle cideydum. Meğersem Tursun da karsıdan
öyle celeymus.

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..