Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Birbirine açılamayan güzel kadınla yakışıklı erkeği çirkin cesurlar kapar

Tolga Karel, güzel bir kadının yanında benim gibi birini görürseniz iç geçirip kızmayın. Elinizden almadım. Kıza derdinizi anlatamamışsınız o derdini bana anlattı “Kı… mı yırttım yanıma gelsin diye, adamda cesaret diye bir şey yok. Belli benden hoşlanıyor, tabi ben de ondan. Kadın halimle ben mi gideyim! Oramı buramı oynattım daha ne yapayım!”

E yani kadının suçu yok. Bazen de erkeğin suçu olmuyor. Aslında iyi oluyor bizim gibi garibanlara gün doğuyor, medeni cesaretin bu kadar işe yaradığını bilmiyordum.

Kadınlar erkeklerden ilgi bekliyor, beğendiyse gelsin konuşsun diyor. Kadınları yakışıklılık, para filam değil medeni cesaret ve dil ile tavlarsınız. Yani yakışıklılıktan önce bunlar gerekli. Bir kadınla tanışamadıysanız o gitmemiş siz elde edememişsinizdir.

Kadınlarla tanışmak bazıları için zor ise eh yani bu erkek de o kadın açısından kabul edilebilecek biri olmadığı içindir. Değilse sizden güzel olsa bile yakışıklı değil normal biriyseniz kesin şansınız var; çünkü böyle güzel kadınlar yakışıklı erkeklerden beklemişler ama onlar cesaret edip yaklaşmayınca boşta kalmışlardır.

İnanın bana boştaki güzel kadın boştaki çirkin kadından fazladır. Yakışıklı erkekler cesur olmadıkları, çirkin de bu halimle beni kabul etmez diye yaklaşmaz ve bizim kumru bir fırlamanın kucağına düşer.

Zibidilerin yanındaki kadınlara bakın, hepsi Angelina Jolie. Seninkinde ne tip var ne surat; ama işte eliyle diliyle işi bitirmiş. Burada yakışıklı erkekleri döveceksin!

Yakışıklı erkekler maalesef fazla aklı değiller; çünkü kendilerinin yakışıklı olmadığı şeklinde takıntıları var; ayna çatlıyor ulan! Malının kıymetini bileceksin arkadaş! Senin olması gereken kadın niye başkalarının kolunda?

Dil ile konuşmayla filam kadın tavlanırmış; bana göre dile gelen ele gelmez. Bu hal kadınların zaafıdır. Güzel konuşuyor diye bir adamla olunur mu ya! Ağzı laf yapan çirkin, yakışıklının kadınını elinden alıyorsa yakışıklı kendini kayadan atsın; kadın da arkasından!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..