Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Anılar
 

Birden bir girdap içine çekildim

Birden bir girdap içine çekildim
 

YENİLİMAN DA BİR İLK BAHAR GÜNÜ ÇİÇEKLER VEDE BEN


Merhaba;

Sevgili dostlar biliyorum bazen karabatak gibi oluyorum, Oysa elimden gelse devamlı yazmak istiyorum ama zaman bazen yeterli gelmiyor.Bugün televizyonda bir program vardı insanın farklı bir boyuta geçebilmesi kimisi geçtik dedi kimisi yok öyle bir şey dedi yada kimisi hiç böyle bir şey olamaz insan ruhu enerjidir sadece ölümde ayrılır dedi.

Ben bunu birebir yaşadım bir gün lavaboda elimi yüzümü yıkarken birden aynanın gelip gittiğini gördüm.O anda çeşmeye yapıştım birden kötü bir şeylerin olacağını hissettim kendimi yere attım o sırada eşim içeri geldi beni o halde gördü yüzüm bembeyazmış dudaklarım beyazdan öteymiş eşimin bana tokat attığını görüyorum ama hiç acı hissetmiyordum.

Birden bir girdap içine çekildiğimi gördüm ellerim önde o kadar hızlı gidiyordum ki ve de bir sona geldim o kadar parlak o kadar gözleri kör edici bir ışık vardı ki birden ellerimi dayadım daha değil dedim.Hafif geri gittim birden tekrar ayni ışığa çekildim.Tekrar ellerimi dayadım daha değil di dönmeliydim.o sırada eşim beni kaldırmaya çalışıyor.bir eliyle de telefon etmeye yardım çağırmaya çalışıyordu.Ama ben hiçbir şey hissetmiyordum.

Sonra birden geri geldim sanki hayata tekrar döndüm öyle yorgundum ki eşim hastaneye götürdü.Ama hiçbir şeyim yoktu her şey normaldi eşimin yüzüme vurmasını hiç hissetmemiştim oysa şimdi o kadar çok acıyordu ki ama yaşıyordum.Mutluydum yaşıyordum ve de yaşamak güzeldi.

Belki bu inanılmaz bir hikaye gibi gelebilir ama gerçekten yaşandı.sanırım yaşamam gereken zamanım vardı ve de ben bu zaman için tanrıma şükrediyorum.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..