Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Birden bire bir yıldız kayar gibi...

Birden bire bir yıldız kayar gibi...
 

Umudum olur musun?


Vaktim doldu gidiyorum artık buralardan…

Senin içime girdiğin gibi gidiyorum…

Ani ve sessiz…

Biliyorum bu sözleri daha önce çok söyledim. Ama bu sefer tamamen gidiyorum. Hiç gelmeyecek gibi…

Ölüm gibi…

Senin hiç benim olmayacağını yaşamak; yaşamak değil ki zaten… Bırak ta gideyim…

Daha çok can çekişmektense bırak!

Çık yüreğimden çık artık!

Her gün ‘bir umut’ olarak uyanmak istemiyorum.

Her gece rüyalarımda seni görmek istemiyorum.

Çık rüyalarımdan! Çık yüreğimden! Çık ta öyle gideyim…

Mutlu olman için gidiyorum buralardan…

Seni sana bırakarak…

Kalbimin hiç gitmeyeceğini bilerek gidiyorum…

Söz, gözümden bir damla yaş akıtmıycam… Hep benim olduğunu bilerek yaşıycağım…

Hoşça kal canımın içi hoşça kal…

 
Toplam blog
: 37
: 967
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Blog yazarlarından Esma Kahraman'ın önerisi üzerine yazılarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Esm..