Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Biricik eşim

Biricik eşim, kırçiçeğim, aşkım, bu kadar yılı nasıl arkana bakmadan sildin. Sen hep aşk mücadelesi içinde oldun. Oysa ki benim gibi mücadele aşkı içinde olsaydın her şey çok daha farklı olurdu. Ben sana çektiğim acıları ve sıkıntıları yaşatmadım. Ama sen ufak bir şeyde dahi bana patladın. Hırsını hiç yenemedin, bitmek tükenmek bilmeyen hırsını yenebilseydin eğer mutsuzluğuda yenerdin.
Mutsuzluğu sen istedin, gitmeyi sen istedin, bensiz yaşamayı sen istedin. Ama ne yaparsan yap, nereye
gidersen git, kiminle olursan ol, benim sevgimi ve beni asla unutamazsın. Birbirimize ne kadar acı versekte, benim sevgimin üzerine sevgi bulamazsın. Biliyorum ki bende senin gibi kırçiçeği bulamam. Ama ne yazıkki artık ayrıyız.
18 yılın kıymetini bilemedik. Yazık bize; Yaşayabileceklerimizi bile yaşayamıyoruz. İkimizde ne kadar benciliz ki,
kuzularımıza da aynı acıyı yaşatıyoruz. Hırsların yüzünden her halde kazanmayı öğrenmişsindir ama yaşamayı öğrenemedin. Çünkü kazanmakla yaşamak, birbirine çok ayrı kavramlar. Ben seninle geçen yıllara hayatımı kattım, sen benimle geçen yıllara hayatını katamadın. Maalesef güzeller güzeli maalesef, boşa geçti yıllar yazık oldu. Yazık oldu bize, yazık oldu sevgimize, yazık oldu mutluluk üzerine kurduğumuz yuvamıza.
Oysa kenetlenmiştik sımsıkı birbirimize, ne oldu kırçiçeğim sevgimize, pes etmek bu kadar kolay olmamalı.
Yaşamdaki en güzel şey aşkının dudaklarından güzel bir öpücük almaktır. En kötü şey ise, o öptüğün dudaklardan ' Seni sevmiyorum artık ' sözünü duymaktır. İşte o an yıkılırsın, bu zamana kadar yaşadığın hayatın bir anda bittiğini anlarsın. Çünkü, anlamsız duygulara kapılıp kendi kendini tüketmeye başlarsın. O an eline sihirli bir değnek verseler aklına ilk gelen zamanı durdurmak olur. çünkü, onunla geçirdiğin o güzel günlere geri dönmek istersin. Ama çaresizliğin sana ulaştığı bu son noktada her şey imkansızdır. O nedenle şimdi sana hoşçakal deme zamanı. Ama sen hoşça kalmayı bile hak etmiyorsun. Çünkü, seni sevenin hakkını severek değil de, elinin tersi ile iterek veriyorsun. Sana diyecek başka söz bulamıyorum. Senin seçtiğin bensiz hayatında sevgiye hasret kalarak yaşamanı diliyorum. Çünkü, hiç bir zaman sevgimin büyüklüğünü ve değerini anlayamadın.
Eskiden sevgili karımdın, şimdi sana dokunabilecek kadar yakın da olsam artık bana elsin.
O nedenle hoşça kalma, yalnızca hoşçakal kırçiçeğim....

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..