Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '15

 
Kategori
Deneme
 

Bit Pazarı Anekdotları

Bit Pazarı Anekdotları
 

google


Son 10 yıldır falan, Küçükpazar, Bayazıt Meydanı, Unkapanı Manifaturacılar Çarşısı arkası gibi kayan mekanlarda, cumartesi günleri bitpazarı açılır. Zaman da kayar, kimi öğlen ikide, kimi akşam dokuzda hava karardıktan sonra tlau.

Son zamanlarda bu mekan, Vezneciler son duraktaki İÜ Fen Fakültesi aralığı oldu.

Ancak, belediye zabıtaları seyyar satıcıları / hurdacıları rahat bırakmıyor. Baskınlar düzenliyorlar, satıcıların mallarını alıyorlar.

Dün de (31.0.15.15) öyle oldu. Sivil zabıtalar, tam ben oraya gittiğimde, satıcıların içine daldı. Bir Fargo kamyonet dolusu mala el koydu.

(Bunu, devlet memuru bir arkadaşa anlattığımda, sivil zabıtaların sivil olmaları nedeniyle, memur usülü kanunu gereğince, bunu yapamayacaklarını beyan etti. Olsun, AKP bir yolunu bulur izin verir, bir yolunu bulur, malları alır.)

Ortalık karıştı.

Sonra duruldu.

Kaçan kaçtı, kalan kaldı. Malını kaptıran kaptırdı, kurtaran kurtardı.

E, sonra eski tas eski hamam. 100 tezgah birden yeniden açıldı.

Beni aradaki hüzünlü plan etkiledi:

Ortalık tarımar edilmiş, her yerler kırık dökük eşyalarla dolu.

Ortalık yaşlı talancı kadınlarla doldu.

Kalan üç beş şeyi kapıştılar.

Yani, kendi meslektaşlarının iliğini kemiğini sömürdüler / somurdular.

Baktım baktım.

Sonra eğildim, yerden ucu kırık, kısacık bir kurşun kalem aldım. Onu açtım. Bunları yazdım işte.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..