Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Bize kadının rengini değil, değerini haber yapın

Bazen bir haberinsanı nasıl etkiler bilirsiniz. “Çalışan kadının renk tercihi” adlı bir haberbeni resmen çileden çıkardı. Sakın ters anlaşılmasın kadının sosyal statüsününen üst seviyede olmasından yanayım. Okusun sevdiği bir işe sahip olsun. Sevdiğinle evlensin cinsel bir meta olmadığını idrak etsin. Buna da üniversitelerimizönderlik etsin. Ama yok bizim üniversitelerimiz çalışan kadının giysi ve renktercihlerini araştırmak gibi daha sosyal konulara eğilmekten kadınıilgilendiren diğer sorunlara eğilemiyorlar. Haklılar zaman zaman özerk vebilimsellikten uzak olduğu yönündeki eleştirilere kaynak yetersizliği bahanesiile yanıt veren en yüksek eğitim kurumlarımız çalışan kadının renginiaraştırmış ne var bunda. Dayak yiyen kadının yüz makyaj rengi bir sonraki araştırmanınkonusu olsun ben öneriyorum. Yâ da yolda bıçaklanan kadının kanının rengineuyumlu kumaşı araştırsınlar. Olmadı tacize uğrayan, istismar edilen, para ilealınıp satılan veya töre cinayetlerine kurban giden kadının ruh haline hangitür sac boyasının kafa derisine zarar vermeden uyum sağlayacağını tez konusuyapsınlar. Bu zamana kadar mensubu olmakla övündüğüm “Gazi Üniversitesi” çatısı altında yapılmış bu araştırma. Amaç her halde makyaj ve tekstil ürünlerinin satışını artırmaya yönelik bir bilimsel çaba olmalı.

Şimdi ben eski birmezunları olarak “Gazi Üniversitesi” yetkililerinden daha bilimsel çalışma haberleri bekliyorum.

Yoksa beni bir dahayanlarında bulamazlar.

Ha sahi aklıma gelmişken erkek devlet memurlarının, kravat renk seçimlerinin, gözlük çerçevesine uyumunu bir araştırsanız...

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..