Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '14

 
Kategori
Mizah
 

Blog Darbecileri enselendiler !.. :))))

Blog Darbecileri enselendiler !..  :))))
 

net'ten...


Böylece önemli bir blog darbesini de geçiştirdik, hamdolsun...

Blog'da çağ atlayan bloggerlerin sayısı arttıkça, bu yükselişi  çekemeyenlerden oluşan bir 'Blog Lobisi' sinsice, tekerimize taş koyma eylemine giriştiler...:))

Dahası, 'Paralel Blogger teşkilatı 'kurdular... Fekat ve lâkin; hatta bizzatihi kısa sürede bunların maskesini düşüren yöneticilerimiz; şimdi sırayla bunları tesbit edip başka bloglara gönderme işlemine başladılar...

Bazı blogerlerin ayakkabı kutularında bol miktarda sahte blog TIK evrakları yakalanmıştır...

Dün gece itibariyle de ani yapılan baskınlarda, TIK sayma makinalarına da el konulmuştur.

Blog jandarması bu operasyonların kendilerinden habersiz yapılmasını da çok manidar bulmuşlardır.

Blog genel müdürü başta olmak üzere, bloglardan sorumlu emniyet müdürleri bavullarını hazırlamışlar; tayin kararnamelerini beklemektedirler.

Âlemin blog nümerotörlerine girip TIK çalan ve kendi yandaşlarının TIK ve yorum hanelerini şişiren vicdansızlar, tüyü bitmemiş yetimin TIK hakkını yediklerinin farkındalar mı acaba?..

Öteki dünyada bunun hisabını nasıl virecekler acep ?..

Allah daş yapecek bunları !..

....

Bir genç ve yakışıklı blogger  diyor ki :

' - Valla son blog'uma 6 yorum yazılmış; fekat 2 TIK görünüyor!..  Nerde devlet!.. Nerde millet !..'

Bir başka blogger ağlayarak :

- Valla gitti emekleriiiimmm... Ben şincik nerelere gideeeemmm?.. Muhteşem blogumda sadece 3 TIK görünüyor... Oysa ki ben yazdım mı anında 345 TIK olurdu!..

Oysa ki beni ne meeeendizzleeer... tokturrlaaar... abugatlar istedüüü !...Getmedim... Ne menşur gazatalar, yayın evlerüüü peşime düştü PAS virmedüüüm !.. Heyhaaaat !.. Ben bu TIK oyununa gelemem gardeeeeşşşleriiiimm !.. Gidem de kendimi blog çukuruna ateeemm; kateeemm men senii.. '' diye paralanıyordu..

Buna yürek dayanmazdı... Vatan elden gitmeden kahraman editörlerimiz, pusatlarını, silahlarını, zırhlarını kuşanaraktan olaya sür'atle el koyarak gönüllerde bir kez daha taht kurmuşlardır...

iyi ki varsınız ... '' SAT Commandoss Terminatör Editör's...''

Şimdi, Blogger Sitesinde,  -Parelel ve Dikey dinleme hadiseleri- gerçekleşmektedir...Yeni TAPE'lerin de ifşa edileceği dilden dile dolaşmaktadır...

....

Ben ne etliye ne sütlüye karışırım kardeşim...:))

Dünya yıkılsa bana dert değil... TIK derdim de yok !..( Yalan makinasından yanık sesi geldi !..) Heç bi şeyden etkilenmem yazmama devam ederim...

Blog site hazinesi bu krizden dolayı 250 milyar avro içeri girse de canımız sağolsundur.

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..