Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Blog dostlarım kimler!

Blog dostlarım kimler!
 

Ölüdeniz toplantısından....


Sevgili Feyhan’ın teşvikiyle girdiğim Milliyet blog yazarlığı süreci içersinde sanal dünyadan tanıdığım birçok insanı, gerçek dünyada düzenlenen toplantılardaki simalarıyla gördükten sonra artık seçim yapma zamanının geldiğini ve bu toplantılara katılıp katılmama kararımı verirken dürüstlükle söylemeliyim ki; bundan böyle bu tür organizasyonlara katılacak kişiler arasında benim mutlu yaşamımı paylaşacak ve benimle birlikte artı değer üretecek insanlar olmasını istiyorum.

Ben ilk kez Şile toplantısına katıldım. Bu ilk toplantıydı. Bu toplantıda; bundan böyle ömür boyu dostluk kurabileceğim insanlar oldu.

İkinci toplantımız Yalova Termal Tesislerinde yapıldı. Bu toplantıda listeme yeni dostlar eklendi ve paylaşımlarımız her zaman içten ve samimi oldu.

Katıldığım bir başka toplantı ise diyebilirim ki en güzeliydi. Sevgili Coşkun Karabulut’un düzenlediği Ölüdeniz toplantısıydı. Harika bir katılım, harika bir organizasyon ve paylaşım açısından mükemmeldi. Bu toplantıdaki dostlarımla da ömür boyu ilişkilerimizi sağlıklı yürütebileceğime inandım.

Sevgili Sema Çürük’ün şiir kitabı toplantısında ise artık kararımı çok net vermiş ve dostluk yapılacak insanların seçiminde titizlik gösterilmesi gerektiğini anlamıştım.

Büyükada toplantısı ise bu kararımın uygulama alanı oldu. Bu toplantıda seçimimiz sonucu gruptan ayrılarak, Büyükada turunu özgürce ve huzurlu bir şekilde yapmayı tercih ettik.

Bugün bu seçimlerimizde ne kadar isabetli davrandığımızı görüyor, dostluğun kalitesinin ne kadar önemli olduğunu anlıyoruz.

Benim yaşam felsefem hiçbir zaman şikayet etmek, eleştirmek üzerine kurulu değildir. Daima çözüm odaklı, pozitif düşünürüm. Daima sakındıklarımı değil, seçtiklerimi açıklarım. Gururla isimlerini bugün çok net açıklayacağım blog arkadaşlarımla bu toplantılar sayesinde tanıştım.

Öncelikle onlara teşekkür ediyorum. Gerek yazılarıyla, gerekse dostluk ilişkileriyle benim mutlu yaşamıma daima güzellik kattıkları için;

Sema Şener, Neşe Evrim, Ezgi Umut, Müyesser Kaya, Leyla Önder, Ömer Sabahattin Çetin, Alptekin Yıldız, Ali Nail, Homeros, Yıldız Nihat, Harun Deniz, Coşkun Karabulut, Narçiçeği ve ailesi, M. Talip Girgin, Gül’ün içinden, Serhat, Yağmur Zamanı, Sema Çürük, Beenmaya ve ailesi, Mehmet Eren, Emel Dedeoğlu, İlyas Bayram, Hangimsin Sen Benim, Kendimce Hülya, Meral Yağcıoğlu ve babası , Alev Meisel, Robert Meisel., Blog dışından Neşe’nin arkadaşları Nilay, Özlem Aksoy ve Vildan Çalgın.

Toplantılar dışında çok keyifli diyaloglarla saygın bir dostluk ilişkisinde olduğum blog yazarları da var. Onlara da çok teşekkür ediyorum.

Arif Öğütçü, Necip Köni, Ayna, Özlem Akaydın, Yeşim Özdemir (uzun zamandır yazmıyor), Murat Gülcek (Yakomoz 35), Ahmet Üstündağ, Metin Topçu, Talip Bölükbaşı, Esma Kahraman, Feraye Güneş, Güher, Nezom, Öykü Özdilek, Bal Damlaları (uzun zamandır yazmıyor), Duru Dal (uzun zamandır yazmıyor).

Benim blog dostlarım bu isimler. Beni dost olarak kabul etmeyenlere de saygılıyımdır. Ben duygularımla yakınlıklarını hissettiklerimi yazmayı bir borç bildim. Sevgi, bir insanın kendine verdiği en büyük armağandır. Benim armağanlarım benim mutluluğumda önemli yer tutuyor. Yeni dostlara kapım daima açıktır. Yeter ki paylaşımlarımız kendimiz için harika, başkalarına yararlı ve evrene armağan olsun.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..