Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '07

 
Kategori
Blog
 

Blog minik

Blog minik
 

Aydın Bey' in yazdığı blogdan yararlanarak bu blogu yazdım. Aydın Bey Blogkid diye bir blog yazdı. Ama ben güzel Türkçemizi korumak amacıyla "Blog Minik" yazdım. Editörlere duyrulur; Blog Minik yapın. Oraya da çocuklar blog yazsın ve değerlendirilsin.

Aydın Bey' in dediği gibi en büyük kişi 8. sınıf öğrencisi olsun. Ama en küçük de 4. sınıf olsun. Biz hakkımızı arıyoruz. Böyle bir sistem yaparsanız çok mutlu oluruz. Ve ayrıca birkaç şey istiyorum;

Her ay en güzel yazan kişinin yazısı bir gün anasayfada gözüksün. Ve her ay sonu seçilsin. Yorum yarışması olsun. Bir konu hakkında blog yazılsın. Milliyet Blog ile ilgili sorular, oyunlar olsun. Editörlere şimdiden teşekkürler...

 
Toplam blog
: 6
: 430
Kayıt tarihi
: 15.10.06
 
 

Benim adım Bartu. Ben 9 Eylül 1997'de doğdum. 9 Eylül İzmir'in kurtuluşu ve babam da benim İzmir'li...