Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '07

 
Kategori
Dostluk
 

Blog treni

Blog treni
 

Milliyet Blog’a isim yakıştırdım kendimce. Blog Treni.

Yorumlarımda da kullandığım için iyice alıştım.

Trenimiz 07.04.2006 tarihinde yola çıkmış. Sefere çıkalı bir yıl geçmiş. Genelde yapılır ama kutlama olmuş mu bilmiyorum. Araştırmalarım da bulamadım. Belki atlamış olabilirim.

Blog treninin makinist, kondüktör, restoran görevlileri ve diğer çalışanlarının hepsini kutluyor, yolculuğun güzel geçmesini sağlamak için harcadıkları emek, özveri ve çabayı takdir ediyorum. Daha nice mutlu yıllar.

Blog treninin çok güzel bir yönü var sizlerde keşfedeceksiniz. Trenimizin gitmeyeceği köşe, bucak yok. Nerede olursa olsun, ister yurdumuzun en ücra köşesinde, isterse dünyanın bir ucunda. Trene binmek isteyen bir yolcu varsa Blog Treni orada. Yolcusunu almadan hareket etmiyor, bekliyor.

Ben de trenin yeni yolcularındanım. Geçen ay bindim trene. Yerim son vagonun ortalarında, cam kenarı. Dışarıda gördüklerimi yazıyorum, arasıra dalıp gidiyor eskilerden bir şeyler karalıyorum. Bazen yerimden kalkıp benden önce binenleri tanımak için öndeki vagonlara, bazen de yeni binenlere "Hoş Geldin" demek için arkalara doğru giderim. Böylece bir çok kişiyi tanıdım. Trene son binenler önemli. Bir çok yolcu içinde yeni dostlar aramak, yeni yerler görmek, keşfetmek ihtiyacındalar. Bir zamanlar ben de öyleydim ve hala da öyleyim. Kolay değildir bir şeylere sahip olmak.

Her trende olduğu gibi Blog Treninde de numarasız koltuklar var. Bu yerler trene biletsiz binen Milliyet okurları için ayrılmış. Trende en çok yer de bu vagonlarda. Okurlar, isterlerse Milliyet İnternet’i ziyaret ettikten sonra, isterlerse de hemen kendilerine ayrılan yerlere otururlar. Onlar bizi görür, tanımaya çalışır. Kimisi de tanır. Oysa bizler onları göremeyiz. İsteriz ki onlarda trenimizin daimi yolcusu olsun. Tanışalım. Trenimizde herkese yer var. Benim bulunduğum vagon dolmak üzere. Ancak yeni vagon ekleneceği söylendi. Hep öyle olmuş zaten.

Trende bulunan ve birlikte yolculuk ettiğim herkese ve görevlilere iyi yolculuklar dilerim.

Vagonlar arasında dolaştıkça yeni yüzler görebilir, yeni şeyler öğrenebilirsiniz.

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..