Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '10

 
Kategori
Blog
 

Blog yaşım

Neden böyle oldu bilemiyorum ama zamanı kaçırmışım. Zamanı kaçırmaktan daha kötüsü olamaz herhalde...

11.11.2006 başlamıştım yazmaya ve Blog yıldönümünü kaçırdım. Üzerinden 4 gün geçmiş.

Gözlemlerim;

2006 dan günümüze blogda değişen birşey yok. Blog aynı blog.

Yazarlar aynı, yazılanlar aynı, okuyucular aynı, yorumcular aynı, memnuniyetsizler aynı, mızmızlananlar aynı, editörler aynı.

Farklı olan şey, 'Şiir' kategorisinde inanılmaz güzellikte şiirlerin yazılması.

Şikayetçi miyim? Hayır. Değişiklikleri sevmem...

Bize uysun ya da uymasın blogda herkesin bir duruşu var. Gökkuşağı gibi ya da farklı kokular yayan kocaman bir çiçek bahçesi...

Herkes herkesi çözdü. Buna inanıyorum. Bu anlamda yapılan bazı didişmeleri de Hülya Avşar-Gülben Ergen didişmelerine benzetiyorum.

Geçen süreçte aramıza yeni katılan arkadaşlarımıza da 'Hoş geldiniz' diyorum.

Hiç istenmeyen üzücü olayların başında aramızdan ayrılan (Kayıtlara geçen) Sayın Yazarlarım geliyor.

Sayın Yazarım Diyojen ve Sayın Yazarım Narçiçeği'ni 2010 senesinde kaybettik.

2006 dan bugüne Sayın Yazarım Mustafa Mumcu, Sayın Yazarım Mümtaz Önal, Sayın Yazarım İlker Konar ve Sayın Yazarım Kenan Gül'ü de kaybettik.

Minik bir kaybımız daha var unutamadığım. Sayın Yazarım 'epekyardım'ın oğlu Minik Eray...

Kayıplarımıza Allah'tan rahmet sevenlerine sabır diliyorum. Ruhları şad olsun...

Yarın Kurban Bayramının ilk günü. Tüm blog camiasının mübarek Kurban Bayramını kutlar sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmelerini dilerim.

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..