Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarları çıldırıyor...

Blog yazarları çıldırıyor...
 

Evet yanlış duymadınız blog yazarları çıldırıyor...

Peki, kime, neye karşı, niçin çıldırıyorlar...

Ekonomik krizlerin yansımalarıyla, ülke gidişatının sıkıntılarıyla, havaya yazılmış yazılarla...

Ben bilirimle, benim babam seni babanı döverle, ben senden daha akıllıyım ve güzelimle...

Okuyucunun da, blog yazarlara ilgilerinin azalmışlığından, blog yazarları çıldırıyor !...

Öncelikle birbirlerine karşı çıldırıyorlar...

Bu çıldırıdan bazıları aşırı zevk alıyor. Bunu isimlere dökmenin, yeni bir tartışma yaratacağından, isimler bende kalsın...

Çıldıran çıldırıyor... bazıları gülüp geçiyor, biraz sonrada o çıldırmanın içinde kendini bulabiliyor...

Toplum olarak günden güne beden ve ruh sağlığımız bozuluyor...

Çatacak birilerini arayıp duruyoruz blog ortamında... Ne yazık ki: Yaşamın içinde de öyle. İnsanlar artık burunlarından soluyorlar. Cadde de, sokakta toplu yaşam yerlerinde bunu görüyoruz. Biriyle iletişim kurarken, sözlerinize davranışlarına dikkat edin, karşınızdaki memur da olsa işçi de olsa burnundan soluyor olabilirler... Netice olarak toplum olarak gerildik... Bu gerilmeler akıl ve ruh sağlığımıza daha çok zarar verdiğinden, bunun zararlarından sakınmak için, derin nefes alın... Derin nefes alın...

Pedogogların öğretmenler için bir önerileri vardı : Bir öğrenciniz sizi sinirlendirmişse veya siz öğrencinize sinirlenmişseniz, pencereyi açın derin bir nefes alın ... göreceksiniz ki, herşey geçecektir...

Blog ortamında da aynı gerginliği görüyoruz, hissediyoruz...

Çıldırmaya az kaldı gibi düşünmeyin, blogu kapatın ve derin bir nefes alın...

Hepimiz insanız, bir takım sıkıntıların içindeyiz...Birbirimize kızmamız, eleştirmemiz kadar doğal birşey olamaz...

Her ne kadar çıldırmaktan, çıldırtmaktan söz etmişsem de siz yine yumuşak iniş yapın... Belki karşılığını bulur... Bir çatışmadan kurtulursunuz...

Ben bunları yazıyorum ama, ben de geriliyorum... Bu ne yaman çelişki anne...

İster çıldırın

İster çıldırmayın...

Olan çıldırana oluyor...

Diğerleri de buna gülüyor...

Ruh ve beden sağlığınıza dikkat edin... ( Nasıl ediliyorsa ben de bilmiyorum )

Her neyse, siz yine de çıldırmaya devam edin, yoksa bu hayat başka türlü çekilmez. ( Benim çelişkilerimi de, bir köşeye not edin...)

Çıl çıl dırın...

Ben de, çıldırdım galiba...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..