Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '17

 
Kategori
Blog
 

Blog Yazarları Toplantıları da Yapılabilsin Artık

Blog Yazarları Toplantıları da Yapılabilsin Artık
 

Blog yazarlarımız Sn. Kadri (Kanpak) Bey ile Sn. Yılmaz (Çetingöz) Bey ve Sn. Kerim (Korkut) Bey'in artık geleneksel hale gelen Milliyet Blog Yazarları Sinerji Grubu Toplantıları'ndan birini daha 20 Temmuz 2017 Perşembe günü Bakırköy İncirli'deki Yağcıoğlu Pastahanesi'nde gerçekleştirdik. Ben de vaktim elverdiğince bu özünde hiçbir şahsî menfaat barındırmayan ve katılan herkeste fikrî kazanımlar sağladığına inandığım dostane buluşmaların daimi katılımcılarındanım. Ancak isterdim ki, tamamen menfaatsiz ve dostane duygularla düşünülüp, gerçekleştirilen bu blog toplantıları daha geniş katılımlara sahip olsun. Ama bugüne kadarki toplantıların hep hafta içi çalışma saatleri dahilinde yapılmış olması da, tabi ki bu katılım azlığının en büyük etkeni.

Bir de blog yazarlarının bireysel olarak organize ettikleri toplantıların; genellikle o yazarların kankaları, sıkı takipçileri görünümündeki blog üyelerinin katılımlarıyla gerçekleştirilmiş olması, 2007 yılından bu yana düzenlenen neredeyse her etkinliğin ortak özelliği. 

Perşembe günkü buluşmamızda, blog yazarları toplantılarının bir tanesi Milliyet Gazetesi'nin organizatörlüğünde olmak üzere, dileyen her üyenin katılabileceği şekilde ayda bir kez haftasonları gerçekleştirilmesi hususunda bir düşünce ortaya çıktı. Ve aramızda yapılan konu dağılımında bu hususta görüş bildirmek, bir blog yazmak bana denk geldi. Yalnız dostane duygularla ve blog ortamındaki hem sosyal kaynaşmayı sağlamak hem de çeşitli konular üzerinde farklı düşüncelerden bir sinerji yaratmak amacıyla kurulan ama kurulduğu günden bu yana blog ortamında onlarca taşlama ve (haklı, haksız) eleştirinin boy hedefinde olan bir sosyal oluşumun son toplantısıyla ilgili bu yazımın da, aynı diğer yazılarda okuduğum gibi sert eleştirilerin odak noktası haline gelmesini de istemem.

Milliyet Blog üzerine nâçizane birkaç konuda öneride bulundum ama dikkate alınır mı, artık orasını da bilemem.

 
Toplam blog
: 266
: 1321
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1982 yılında İstanbul'da doğdum. Açık Öğretim Fakültesi İşletme Lisans eğitimimi 2005 yılında tam..