Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlarını tanıyalım (6)

Blog yazarlarını tanıyalım (6)
 

Blog yazarlarını tanımaya devam ediyoruz. Öyle bu işten kolay kurtuluş yok baylar bayanlar. Efendim ne demiş atalarımız, "Ayağını bacağına göre uzat." Leydiiiz cenimııın, buyuruuuun.

ESRARENGİZ (BU NE LAN KORKUYORUM) BLOG YAZARI: Kazara sayfasına girdiniz mi kendinizi bir anda bir Stephen King serüvenin içinde buluverirsiniz. İsim kafadan ürkütür sizi. Anlamsız harflerden oluşturulmuştur. Resim yeri ya kapkaranlıktır ya da kukla, kapı v.s. korku filmi figürlerinden biri ile doldurulmuştur. Sayfayı ziyaret eden iki blog yazarının esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolduğu rivayet edilir. Ben de Esrarengiz Blog Yazarı'nın sayfasını ziyaret ettim bir kaç kez. Baktım iç çamaşırı giderlerimde büyük artış var. Vazgeçtim.

KÜSMEYE OTOMATİK AYARLI BLOG YAZARI: Bu tür küsmeye otomatik olarak ayarlanmıştır. Her halta anında küser. Kendisiyle ilgili ilgisiz her konudan alınır. Tavır koyar. Mesela bir blog yazarı Zebraların hayatıyla ilgili bir blog yazmışsa alınganlığa ayarlı blog yazarımız, "Lütfen kadınları aşağılamayın" diye kelalaka bir tepkiyle ortaya çıkar. Küsmeye Otomatik Ayarlı Blog Yazarı muhtemelen benim bu değerlendirmem sonucunda da küsecektir.

PSİKOFOTOMANİAK BLOG YAZARI: Bu türü oluşturan blog yazarları hemen her gün sayfalarındaki fotoğraflarını değiştirirler. Galerileri de tıka basa fotoğrafla doludur. Bunlar her türlü fotoğrafları sayfalarında yayınlarlar. Yani yolda bir fotoğraf bulsa onu da yayınlayacak. Hatta bıraksalar bu blog yazarı türü blog yazmak yerine tamamen fotoğraf yayınlamayı tercih edecektir. Bu türün bir özelliği de blog toplantılarında sürekli fotoğraf çekmesidir. Gördüğünüz yerde kaçınız.

ASLINDA YAZMAYACAKTIM AMA BLOG YAZARI: Bu türdeki blog yazarları hemen her bloglarına, "Aslında bu konuda blog yazmayacaktım ama..." diyerek başlarlar. Hayatları "aslında" kelimesi üzerine kuruludur. "Aslında Türkiye'de yaşamayacaktım ama...", "Aslında evlenmeyecektim ama...", "Aslında doktor olacaktım ama...", "Aslında biliyor musunuz aslında ben yokum ama..." Aslında ben de bu blog yazarı türünü bir türlü anlayamıyorum ama...

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..