Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Haber
 

Blogcular beni duyuyor musunuz?

Blogcular beni duyuyor musunuz?
 

Bugün Milliyetin Internet’teki sitesinde şöyle bir haber vardı.

Uluslararası haber ajansı AFP, Türkiye'deki türban tartışmalarıyla ilgili olarak abonelerine bir dizi fotoğraf servis etti. AFP'nin "İslam modası" başlığıyla tüm dünyaya sunduğu fotoğrafların açıklama notunda şu ifadeler kullanıldı:

"Kamu kurumlarında, idari makamlarda ve üniversitelerde yasaklanmış olmasına karşın, başörtüsü Türkiye'de oldukça yaygın. Modaya uygun giyinen jean'li genç kadınlar bile başörtüsü takabiliyor. İstanbul'un bazı bölgelerinde, özellikle de Asya tarafında ise İran usulü kara çarşaf giyen kadınlara rastlanıyor."

Bir anda Türk olmadığımı var saydım. Bir yabancı bizi nasıl tanımalı. Bir Arap olarak hanımlarımızın basları kapalı mı, yoksa bir Avrupalı gibi çağdaş olarak giyimli basları açık mı? Avrupa Topluluğuna girmek için çapa sarf eden AKP hükümetinin basındaki başbakanımızın eşi türbanlı olması nedeni ile artık Avrupalı bizi bir Arap gibi görmekte. Hatta turist olarak yurdumuza gelen yabancıların ilk uğrayacağı yer olan İstanbul ve işte İstanbul manzaraları. Bunları gördükçe benim içim kararıyor. Zaten karattılar bile.

Atatürk’ün kurmuş olduğu yurdumuzun insanlarına bakın. Sonra Atatürkçüğüm deyip meydanları dolduruyoruz. Türban basını almış gidiyor ve bunun sonu nereye varacak kim bilir. Feryat ediyorum, sıkılıyorum, içimden bir şeyler yapmak, bu tehlikeyi önlemek için de bir şeyler yazmak geliyor MB’ta. Beni duyan yok mu? Allah adına, bir ses verin, siz de bir şeyler yapın benim gibi! Çünkü memleketimiz elden gidiyor! Bakın şu kara çarşaflılara, tıpkı İranlılar gibi, Araplılar gibi! Sizler de onlar gibi olmak mı istiyorsunuz yoksa?

Hayır! Ben Avrupalı gibi yaşamak ve nihayetinde de Avrupa Topluluğuna girmek istiyorum. Eğer onlara boyun eğersek, Atatürk’ün bize bıraktığı tüm değerleri bir anda kaybedebiliriz.

Hatırlatılır!

Ahmet Üstündağ

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..