Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Blogcular Milliyet Pazarda- Bizden iyi yazar mı var?

Elbette çıkacağız Milliyet Pazara. Başak Hanım'ı görünce çok da mutlu oldum. Ve diğer yazar arkadaşları. Keşke ben de olsaydım içlerinde diye iç geçirdim ama hemen geçti bu duygu . Ne de olsa insanız hemen kendimizi ortaya atmaya çalışıyoruz. Ama bilinçli bir Milliyet yazarı olarak da çabuk kendimize geliyor ve ben yerine biz duygusunu geliştirmeye çalışıyoruz.

Güzel sözler söylemiş Başak Hanım. Çok da güzel poz vermiş. Biz de öyle poz vermeye çalışalım bundan böyle.

Milliyet yazarı olarak kartvizit bastıran bloger arkadaş da oldu mu bilmem ama kendini Milliyet yazarı olarak tanıtıp övünenler bayağı varmış. Sahi biz Milliyet yazar değil miyiz? Kendimizi öyle tanıtırsak insanları kandırmış mı oluruz? Yoksa gereksiz bir şişinme mi olur?

Milliyet gibi onurlu bir gazetede yazmaktan biz de onur duyuyoruz. Okuduğum kadarıyla arkdaşlarımız öyle az buz şeyler de yazmıyorlar. Gerçekten çok bilgilendiğim yazılar oluyor. Yani sıradan değil yazılar. İlginç ve özgün hatta yaşamdan damıtılmış naif bilgece yazılar var.

Üstelik gazetede okuduğuma göre 8 kişilik bir editör ekibimiz var. Onların çeşitli açılardan değerlendirmeleri de sözkonusu. Yani dilbilgisi, kompozisyon, içerik, özgünlük gibi konularda değerlendirmelerden sonra yayına alınıyor yazılar.

Elli tane okuru olmayan nice yazarlar bilirim. Üstelik 20-25 kitaba ulaşmış olanlar var. Kimsenin okumadığı, kendi yaşadığı kasabanın dışına çıkmamış, adı sanı duyulmamış niceleri var. Ama yazar diye karşılanıyorlar, itibar görüyorlar bulundukları yerlerde. Hayatında bastırdığı bin tane kitabı bitiremeden ölen nice şair yazarlar var. MB' da ise ayda 700 bin giriş var. Bu az mıdır?

Milliyet Blog ailesinde olmak gurur verici." Millyette yazıyorum "diyenlere şaşırmayalım. Hatta bana göre herbirimize birer Milliyet yazar kimliği çıkartılsın havamız iyice artsın. Televizyonların haber bültenlerine bile çıksak fena olmaz aslında.

Bizden iyi yazar mı var Allahaşkına!..

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..