Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Blogda sevgili ara(ma)mak...

Blogda sevgili ara(ma)mak...
 

Sizi çok beğeniyorum... Cik cik cik.

Tanışalım mı?.. Cik cik cik.

Nerede oturuyorsunuz, gelsem de tanışsak... Cik cik cik.

Ben yalnızım... Sizi de yazılarınızdan tanıdığım kadarı ile kendime yakın buldum... Cik cik cik.

Benimle evlenir misiniz?.. Cik cik cik.

Gibi -cevap vermeye gerek dahi görmeyip, anında sildiğim- pek çok mesaj geliyor... Tahmin ediyorum ki, diğer bazı arkadaşlara da geliyordur, bu veya buna benzer mesajlar. Erkek, bayan fark etmez... Bu tarz mesajlar alanlar yok mu aranızda?

Sizler ne düşünüyorsunuz bilemem. Ama ben, rahatsızlık duyuyorum.

Okunma oranıma baktığımda erkek ve kadın okurlarımın arasında 2-3 kişilik bir fark var. "Demek ki belli bir kesime değil" yazılarım diye düşünüyorum. Ayrıca arada fark da olsa bu, yazarı değil... Okuru bağlar. Bazı yazarların, belli bir kesimden okur kitlesi olması da yadırganacak bir durum değil ayrıca.

Yazılarımın herhangi bir "arkadaşlığa davet" uslûbu da yok. Kendimce insanları, yaşamı gözlemliyor ve yazıyorum. Amacımı da zaten belirtmişim; Yazmak.

Hakkımda bölümünde de "yalnızım" yazmıyor... Bir arkadaşlık beklentisi içinde olduğumu belirten hiçbir cümle veya ima da yok. Hatta kendi resmimi bile koymamışım özellikle... Sadece yazılarım ön plana çıksın diye.

Peki, neden bu yaklaşım?

Bazı arkadaşların burayı "arkadaş bulma sitesi" olarak algıladıklarını ve de bunu açıkça yazılarında da belirttiklerini görünce... Demek ki "ne yaparsanız yapın, amacınız ne olursa olsun, kişi, yine de 'görmek istediği gibi, kendi dünyası kadarını' algılıyor" diye düşünmeden de yapamıyor insan. Önyargıları engellemek mümkün olmuyor ne yazık ki. "Kişi kendi gibi bilir karşısındakini" diye boşuna söylememişler.

Ama bu şekilde düşünenlere şunu söylemek isterim; Arkadaş bulmak isteyen Milliyet Blog'a üye olmaz. Bunun için uygun siteler mutlaka vardır. Gider onlara üye olur ve amacına da ulaşır.

Bizler burada yazmak için varız. En azından benim amacım bu. Diğer pek çok arkadaşın da "amaçlarının bu doğrultuda olduğuna inanıyorum".

Her ne kadar "İstisnalar kaideyi bozmasa da".

Blog ve "arkadaş arama siteleri"nin birbirine karıştırılmaması dileğiyle.

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..