Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Blogdan sosyoloji kitabına

Mevsim dönüşlerinde kabanın, ceketin cebinde bulduğunuz para mutlu eder mi sizi? Beni mutlu eder, çoğu zaman da hatırlamam ne zaman koyduğumu. Unutulup kalmıştır. Düşünürüm, hatırlamaya çalışırım, bazen anılar belirir gözümde, bazense bir hiç. Beni daha çok mutlu edense yazdığım yazıların bir gün başka bir şekilde karşıma çıkması. Çocukken notlar yazar, kitap, defter aralarına koyardım. Hala kıyıp atamadıklarım var. 

Bir dönem yazdığım Milliyet Blog da bana güzel bir hediye vermişti ve bunu burada paylaşmamak haksızlık olurdu. Bir kaç sene önce yazmam gerekirdi belki ama kısmet bugüneymiş. Sayfamda paylaştığım blog lise Sosyoloji dersi müfredatına alınmış okuma parçası olarak. Bunu ben de tesadüfen öğrendim. Mutlu da oldum. İkinci lisans mezuniyetimle ilgili bir okul kitabında yer almak mutluluk verici Linki sizlerle de paylaşmak istiyorum.

https://ogmmateryal.eba.gov.tr/panel/upload/etkilesimli/kitap/sosyoloji1/sec/unite2/index.html#p=26

Dün yine başka tesadüfler sonucu bulduğum başka bir bloğum belki bugün burda yazmama sebep, belki de devam etmede. Şimdi web sayfam var, sosyal medya hesaplarım da var ama milliyet blog sayfamın yeri de hep özel kalacak.

Bu arada yazmadan geçmeyeyim, kenara atıp unuttuklarım arasında bir de yaptığım iyilikler var....

 
Toplam blog
: 69
: 718
Kayıt tarihi
: 29.01.09
 
 

Kelimeleri ardı sıra ekleyerek ve içine yüreğimden gelen sesi katarak yazdıklarım anlatır beni size..