Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Bloğun altın çağı ve en iyi blogcular

Bloğun altın çağı ve en iyi blogcular
 

Milliyet Blog'da kısa süren gereksiz tartışmalardan sonra herşey düzeliyor. Üye sayısı hızla artıyor. Yeni gelen arkadaşlara baktığımızda editörlerin de blog yazarlarını seçerken ne denli titiz davrandıklarını görüyoruz. Sadece beni seçerken yanıldılar. Ben de bir anlık boşluklarından yararlanıp girdim buraya. Ama genelde yazar kalitesi harika.

...

Son dönem yazılan bloglara baktığımızda da yine çok kaliteli blogların yazıldığını görüyoruz. Editörün Seçtikleri'nde gerçekten birbirinden güzel bloglar var. (Bu arada editörün seçmediği bir blog yazarıyım yanlış anlamayın. Sadece yüreğimize taş basıp gerçekleri söylüyoruz)

...

Blog gerçekten çok büyük bir aile oluyor. Aslında olaya aile gibi bakarsak sanıyorum birbirimizi de gereksiz yere yıpratmayız.

...

En iyi blogcular derken de elbette bu görece bir kavram. Bir de en iyi blogcuları bizler sıralarken elbette kendi sıralamamızı yapıyoruz. Yani tüm blogcuları tanımıyoruz. Tanıdık ve okuduklar arasından seçiyoruz. Geçenlerde Bahtsız Jüliet böyle bir sıralama yapmış ve beni de birinci sıraya koymuştu. Buyurun. Ben bir şey demiyorum arkadaşı tanımam bile ama beni birinci yapmış. (Sevgili Jüliet beni birinci yapman karşılığı anlaştığımız Romeo Jüliet müzikalinin Londra galası için iki bileti adresine gönderdim)

...

Bloğun en iyilerinin seçilmesi için Aydın Tiryaki arkadaşımız çok güzel bir sistem önermiş. Aslında en iyiler seçiliyor. Artık haftanın bloğu seçiliyor. Milliyet'te hafta sonları bloglar yayınlanıyor.

...

En iyi elbette görece bir kavram. Bu iptal edilen yarışma fikrini savunmuştum ben hatırlarsanız. İyi niyetle savunmuştum. Çoğunluk olumsuz baktı ve iptal edildi. Bu iptal de blog yönetiminin blog yazarlarını çok ciddiye aldığının ve blog yazarlarının fikirlerine önem verdiğinin bir göstergesi.

...

Bizler blogda biraz eskimeye başladık. Cıvıl cıvıl, pırıl pırıl yeni blog yazarları geliyor. Ben burayı biraz Hababam Sınıfı'na da benzetiyorum. Ümit Culduz ve ben bol bol ders kaynatıyoruz.

...

Sonuçta biz burayı ve burada yazmayı seviyoruz. Zaman zaman ara versek de bu insanın ailesinden ayrı kalması gibi hüzünlü oluyor. Çok alıştık bloğa çok. Bence editörler bloğa 'sen de katıl' derken bir uyarı da bulunmalı. "Dikkat. Bu site alışkanlık yapar."

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..