Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Böbreğimde Taş Kalmadı Hep senin Suçun

Böbreğimde Taş  Kalmadı Hep senin Suçun
 

- Biliyon mu gaç aydır böbreğim ağrıyordu… 

- Biliyom geçmiş olsun, nasıl durumun? 

- Hamd olsun, iyiyim. Gittim nofrologa göründüm… 

- Nefrolog diyecen zaar? 

- Ne cacıksa işte ona göründüm, beş guruş da para vermiyom ya, üstüne üstlük bir de adama bağırdım.. “Doktor oldun da bana mı oldun? Benim memleketimde ne işin var la?! Çek git, çek git memleketimden, dağlarında kekik öter tezek gokar, yiğidin hası namlunun arkasından tozkoparan gaptırıtuturrisi, medokortortirtirrist medeniyetinin gadim halkıyık ulo! Çek git!” Diye bir bağırdım! Nasıl eyi etmiş miyim? 

- Eyi etmişsen babo! Çok yiğitçe çarpışmışsan! Doktor ne yaptı? 

- Herif altına ediidi gurban az daha ohohork ohohorkk! 

- Ohohork ohohorkk! 

- Sonra da guzu guzu düşürttüler taşımı tabey! Ben votandaş değilmiyen eşek gibi bakacak bana! 

- Haklısan gurban… Da düşen daşları n’ettin? 

- Aldım yanıma lo! 

- Niye ki? 

- Niye olacak babo? Canımız sıkıldıkça dükkan, doktorun arabası neyin daşlarık, fena mı? 

- Eyi düşünmüşsen babo! Ohohork ohhohohork! 

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....