Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bolluk bilinci

Bolluk bilinci
 

Hayatta neye inanırsanız onu gerçekleştirirsiniz. İnsan, çekim yasası gereği inandığı şeylerle ilgili bir hayat deneyimi yaşamak zorundadır. Bu kaçınılmazdır.

Bir şeyi çok istediğiniz halde olmamasının nedeni bunun, zihninizin gerçekliğine (bilinçaltının gerçekliği) uymamasıdır. Bunlar sadece çocukluğunuza ait kayıtlarla ilgili değildir, kolektif bilinçaltı da bu kayıtları sizin için itina ile tutar.

Paraya bakış açısını kayıtlarına,

“Para saadet getirmez.”

“Çok para adamı bozar.”diye geçirmiş birisi “Para var, huzur var.”cümlesini milyon defa tekrarlasa da “Cep delik, cepken delik!”ten öte bir hayat süremeyecektir.

Paranın varlığını ya da yokluğunu ruhsal zenginliğinin bir aracı yapma yanılgısına düşmesi de cabası.

Vaktiyle paranın ancak çok çalışılarak elde edileceğine inananlardandım. Aksini hiç duymamıştım. Ailem parasal açıdan orta düzeyli bir aileydi. Ne de olsa “Para, parayı çekerdi” ve bizim paranın çekim gücü zayıftı.

Yıllarca bu zihniyetle çalıştım durdum. Para da kazandım tabii ama hep kazıyarak hep kazıyarak. Bu gidişatta bir yanlışlık olmalıydı. Eee, n’apmalıydım?

Şöyle bir gerçek var ki, şu anda olduğunuz kişi olmaya devam etmekte ısrar ettiğiniz sürece istediğiniz şeylere kavuşmanız zor. Ben de değişim çarkına girmeye karar verdim.

Biz kim olduğumuzu keşfettiğimizde dönüşüm yaşarız. Karşımıza çıkan problemlerin üstesinden gelmeyi seçtiğimiz zaman bilincimiz genişler. Aslında tüm gerçekliğimiz olaylara bakış açımızdan başka bir şey değildir.

Yoksulluktan bolluk bilincine geçiş, tamamen yeni oluşturacağınız imajınızla ilgili. Kendinizi sahip olmak istediğiniz zenginliğin başrol oyuncusu olarak hayal etmek de bunun ilk adımı. Seçtiğiniz rolü benimsemek ve bu rolde ilerlemek önemli. Sonrasında çekim yasası yine devrede olacak.

Bu rolün en zor aşaması yeni oluşturduğunuz zenginlik anlayışınıza musallat olacak eski düşünce alışkanlıklarını tamamen bırakmak olacak. Eski inançlarınızı yok etmek yolun en dikenli kısmı. Hem eskiye bağlı kalıp hem de zenginleşmenin mümkün olmadığını anlamak gerek.

Zenginliğin özde “bilinçteki zenginlik” olduğunu kabul ettiğinizde kapılar bir bir açılacaktır.

 

 
Toplam blog
: 53
: 288
Kayıt tarihi
: 23.08.14
 
 

Sevgili blog okuyucularım, Size burada sunduğum çeşitli bakış açıları, sadece ileri sürmekle kalm..