Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '15

 
Kategori
Güncel
 

Bomba belge ve CHP Bucak İlçe Başkanı’nın skandalı..

Bomba belge ve CHP Bucak İlçe Başkanı’nın skandalı..
 

Belge bugün elime geçti.

 

Belgede özel bilgilerin gizliliğine riayet ederek ana adı, vatandaşlık numarası ve cep telefon no’su gibi bilgilere karartma yaptım. Belgenin içinde hepsi yazılıdır.

 

Peki, belge kısaca ne diyor?

 

CHP Bucak İlçe Başkanı Sayın Aziz Yıldız’ın 30 Mart 2012-13 Şubat 2014 tarihleri arasında AK Parti’ye üye olduğunu söylemektedir.

 

Ne zaman üyelikten çıkarılmış?

 

AKBİS (AK Parti Bilişim Sistemleri) kayıtlarına göre 13 Şubat 2014 tarihinde AK Parti üyeliği sona ermiştir.

 

Peki, bu tarihleri arasında Sayın Aziz Yıldız neredeydi?

 

13 Nisan 2013 günü yapılan olağanüstü ilçe kongresinde ilçe başkanı seçilen Sayın Deniz Baykal’ın yönetim kurulu üyesiydi.

 

Soru 1: 13 Nisan 2013 tarihinde CHP üyesi olmadığı halde nasıl yönetim kurulu üyesi oldu?

 

Soru 2: Halen AK Parti üyeliği devam eden Sayın Aziz Yıldız’ın da içinde olduğu CHP Bucak İlçe Yönetim Kurulu üyeliği listesini onaylayan divan başkanı, il başkanı ve yönetim kurulu neden kontrol etmedi?

 

Sayın Aziz Yıldız halen AK Parti üyeliği devam ederken 2014 yerel seçimlerinde CHP Bucak İl Genel Meclisi 1.sıra adayı oldu..

 

Soru 1: 2014 Şubat ayı içinde üye olmadığı halde CHP’den il genel meclisi adaylığını onaylayan Burdur İl Başkanlığı kontrol görevini neden yapmadı?

 

CHP üyesi olmadığı halde Bucak CHP Yönetim Kurulu üyeliğinden istifa edip il genel meclisi adayı olan Sayın Aziz Yıldız’ın yerel seçimlerde seçilemedi.

 

Soru 1: İlçe yönetim kurulu üyeliğinden istifa eden Sayın Aziz Yıldız, il genel meclis üyesi seçilemeyince ancak yeni bir kongreyle yönetim kurulu üyeliğine dönebilecekken nasıl döndü? Bu usulsüz işleme il başkanlığı neden müdahil olmadı?

 

Soru 2: Usulsüz ve kuralsız yönetim kuruluna geri dönen ve Bucak CHP İlçe Başkanlığından istifa eden Sayın Deniz Baykal’ın yerine Sayın Aziz Yıldız ilçe başkanlığına nasıl seçildi? İl Başkanlığı bu seçimi nasıl onayladı?

 

Soru 3: Burdur İl Başkanlığının gözetiminde ve kontrolünde usulsüz İlçe başkanlığına getirilen Sayın Aziz Yıldız’ın milletvekili önseçim üye listesinde isminin olmaması ve oy kullanamaması nedir, nasıl açıklanır?

 

Soru 4: Sayın Aziz Yıldız’ın hukuken sakat başlangıç sonrası devam eden çeşitli parti içi görev işlemlerini tümden geçersiz kılmaz mı?

 

Şimdi ben buradan CHP Burdur İl Disiplin Kurulu’nun yukarıdaki sorulara cevap bulmak üzere hemen soruşturma açmasını bekliyorum ve çağrı yapıyorum..

 

CHP Yüksek Disiplin Kurulu’nun da Burdur İl Başkanlığını ilgilendiren sorulara cevap bulmak üzere hemen disiplin soruşturması açmasını bekliyorum ve çağrı yapıyorum..

 

1 hafta sonra belgeli başka bir bomba haber daha patlayacaktır.

 

Not: Benim derdim Burdur CHP'nin yanlışlarla, hatalarla yoluna devam etmesini önlemektir. Tüzüğe uymayan, alavere-dalavere yapan ve delege oyunları oynayan, Burdur CHP ailesinin üstüne çöreklenen yapı mutlaka çökecektir..

 

Ömer ÖZDAMAR

Bucak-BURDUR

 

Facebook : https://www.facebook.com/omerozdamar62?ref=tn_tnmn
Twitter : https://twitter.com/omerozdamar
E-mail : homeros80@hotmail.com

İnstagram : https://instagram.com/omerozdamar/

 

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..