Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
İnternet
 

Boo...

Boo...
 

Hadi gel de bitme şu tatlılığa ve şirinliğe… Bu kadar güzel ve bakılası bir köpek olabilir mi acaba şu üç günlük ölümlü dünyada?.. Meğersem sosyal sitelerde tam 2 milyon hayranı varmış da, benim haberim yokmuş… O zaman ben 2 milyon 1 inci hayranın oluyorum Boo …

Allahım o ne tatlı ve seyretmesi doyulmaz bir gülümsemedir öyle… Sanki sadece sevilmek ve doyasıya sarılmak için yaratılmış bir varlık… Tüm dünya onu yalamış yutmuş da, benim haberim yokmuş, inanamadım… Kitabını çıkarmışlar, ancak o zaman haberim oldu keratadan…

Efendim, belki zaten tanıyordunuz… Ama benim gibi hayatın koşturmacasına kendisini kaptırmış cahillerden birisiyseniz, onunla henüz tanışmamışsınız demektir… Kendileri Boo oluyorlar… Dünya üzerindeki en güzel köpek… Gülümsemesinden uyumasına kadar her hareketi olay bir fenomen o…

Geçen yıl Facebook'a yüklenen fotoğrafları sayesinde bütün dünya onu tanımış ve bağrına basmış… 5 yaşında ama hayran kitlesi bir çok değme yıldızdan kat be kat daha fazla… Benim gibi yeni duyanlarla birlikte, hayran sayısı katlanarak artmaya devam ediyor…

Her gün fotoğrafına bakarak mutlu olan ve pozitif enerji dolan milyonlarca hayranı var Boo ‘ nun… Demin de dediğim gibi hayat hikayesi, geçenlerde tanıtımı yapılan bir kitapla yayınlandı ve inanılmaz bir ilgiyle karşılaştı… Hayranlarıyla buluşma fırsatı bulduğu bu tanıtımda izdiham yaşandı ve herkes ona yakın olabilmek için birbirini ezdi…

Bana soracak olursanız, Boo bu ilgiyi sonuna kadar hak ediyor… Çünkü hiçbir şeye benzemeyen ama malı götüren ne suratsız yaratıklar var şu dünyada… Boo yaşantınıza kattığı olumlu enerji sebebiyle bu ilgiyi ve alakayı sonuna kadar hak ediyor kanımca… Bırakın keyfini çıkarsın ününün ve o tatlı gülümsemesi yüzünden hiç eksik olmasın…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/boo/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..