Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '13

 
Kategori
Borsa
 

Borsa ve strateji

İMKB'nin 2013 yılında 90.000'e yaklaşacağını düşünüyorum.Fakat 90 bine yaklaşırken akordiyon gibi inişli ve çıkışlı zikzaglar çizecektir.Küçük yatırımcılar için; borsa  doksan bine yaklaştıkça borsadan çıkmalarını tavsiye ediyorum. Sanayi  şirketlerinin bu aşamadan sonra daha çok kazandıracağını düşünüyorum.Çünkü borsa endeksine göre çok düşük kaldılar.

Türkiye gibi gelişmekte olan ülke piyasalarını pazitif etkileyen  ABD ‘deki parasal genişlemenin bu yıl sonuna kadar devam etmesi durumunda  bizim borsa  biraz düşse de  kayıtsız kalmayarak tekrar toparlayarak yükselecektir.

Komşularımız ile olan ilişkilerimizde büyük bir bozulma olmazsa  küçük yatırımcılara 2013 yılı için holding ve sanayi şirketlerini tavsiye ediyorum.

Ekonomimiz ve cari açığımız bozulursa  bu durum ayı ve boğaların bayramı gibi olacaktır ve küçük yatırımcılar bunların altında ezilecektir.Cari açık artarsa bunu büyük oyuncular bahane ederek borsayı tekrar 75.000 ‘ ler  sınırına çekeceklerdir.

Bol kazançlar dileğiyle.

 
Toplam blog
: 9
: 166
Kayıt tarihi
: 27.11.11
 
 

Elazığ lisesini bitirdim. İzmir hava teknik okulları'nı bitirdim. Askerlik yaşamım Diyarbakır, Ad..