Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Boş ver takma kafana !

Boş ver takma kafana !
 

"Boş ver takma kafana”

Son zamanlarda ve özellikle son günlerde sıkça duyduğum ve artık ne kadar anlamsız bir söz olduğuna daha da çok inandığım , insanların söyleyecek bir söz bulamadıklarında öylesine söyledikleri bir cümle…

Aslında şöyle bir düşündüm de belki de haklılar !

Öyle ya, alt tarafı…

Taa İstanbul’dan gelip tüm paralarımızı yatırdığımız iş yerimiz battı !

Tüm paralar gittiği gibi bir de bankalara 120.000 tl borcumuz var…

200.000 tl harcadığımız işe ait makine ve diğer mallar sadece 50.000 tl ye hem de taksitli satılabildi…

Eşim para kazanmak gurbete çıktı ve aramıza km ler girdi…

Ben de iş aramak zorunda kaldım , hem de bu yaşta (58)

İş buldum ama maaş alamıyoruz !

Eve haciz gelmek üzere…

Ve Kocaeli’nde hiç tanıdığım yok , dolayısıyla sadece kocaman bir yalnızlıklık arkadaşım…

Böyle sıralayınca gerçekten de hak verdim herkese .

Kafaya takacak ne var ki şunun şurasında !

NOT: İmla hatalarım varsa özür...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..