Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

Böyle iyiydik

Senden öğretmen olur, senden de avukat, tamam mı?

Öğretmen olunca, sizin gibi mi olacağım, işte böyle? Ben de avukat olunca komşu Ali amca gibi mi olacağım?

Bizim öğretmen bekar, ben de mi bekar kalacağım, hani öğretmen olunca? İşin garip tarafı Ali amca da bekar, yok yok, eşi sizlere, bizlere ömür, çocuğu da yok, varsa ben görmedim, ne yani ben Ali amca gibi...

Öğretmenim, ben öğretmen olmasam, hani....Öğretmenim ben de avukat olmasam, hani....

Neden, diye sormayacağım, ama siz yine de düşünün; çevrenizde o meslek sahibi olanları gözlemleyin, belki fikriniz değişir; ikisi de çok kıymetli meslek, bilesiniz.

Meslek kıymetli olabilir de, o meslek sahiplerine bakınca....

Senin başka tanıdığın öğretmen yok mu? Ya senin başka tanıdığın avukat yok mu? Daha çocuğuz biz be, ne anlarız, zamanla fikrimiz değişir. Değişir mi? Hani yedisinde neyse yetmişinde de o, derler ya...Kim der?

Öğretmenim, bizim için başka meslekler önerseniz, olmaz mı?

Peki o zaman, sen polis ol, sen de asker; tamam mı? Allah!...şimdi oldu öğretmenim, teşekkür ederiz!...Bizim Şevki amca var, polis, ama ne polis, bir yürüyüşü var, hem evli, üç çocuğu var, hepsi de aslan gibi, yaaa!...

Bizim de albay komşumuz var, o da evli, onun da çocukları var, hem de dört tane, hepsi de sağlıklı, albay hooop, dedi mi, akan sular duruyor, öyle disiplin; hatta bizim apartmanı bile hizaya soktu, herkes onu görünce....

Tamam öğretmenim ben polis olacağım. Tamam öğretmenim, ben de asker olacağım.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..