Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Böyle rezalet olmaz!

Böyle rezalet olmaz!
 

Biraz evvel ev telefonumuzun canhıraş sesiyle yataktan fırladım. Saat sabaha karşı 4.59. Gece yarısı ve sabaha doğru gelen telefonların hayırlı telefonlar olmadığını en iyi bilenlerdenim. Genel olarak hastalık ve ölüm haberleri zamansız olan bu saatlerde bildirilir. Devamlı çalan telefona yetişmek için, yatak odasından salona kadar koşuyorum. O sırada aklımda binbir düşünce. Çocuklarımdan biri vatani görevini yapıyor. Acaba başına bir şey mi geldi diye düşünüyorum. Yoksa başka bir yakın akrabama mı bir şey oldu?

O heyecanla telefonu açıyorum. Telefonda bir bant dönüyor.

Ahmet Turgut. MHP Büyükşehir Belediye Başkan adayı. Büyük düşünün oylarınızı bekliyorum.

Normal saatlerde, cep telefonlarına ve ev telefonlarına diğer partilerden gelen mesajlara alıştık. Zaten bant konuşmaya başladığı anda kapatıyorum. Ancak gece yarısı bu kadar saygısızlık olmaz.

Bu saygısızlığı yapanlar seçmenden nasıl oy bekleyebilirler? Anlamakta zorluk çekiyorum.
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..