Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

Bu akşam alınırım beni kimse tutamaz!

Bu akşam alınırım beni kimse tutamaz!
 

Kırgın olmak ta bizim suçumuz, kırılmaya sebebiyet vermek te.


Alınganlık yaparım. Hem de o kadar çok yaparım ki kimi zaman kimsenin kılının kıpırdamayacağı şey için ben bir gece boyunca düşünüp, ağlayabilirim. Fakat 3 dk yada 5 dk olur benim alınganlığım sonra bilirim karşımdakinin şaka yaptığını eğer ki gerçekten alınmam gereken bir durumsa yüzüne açıklarım alındığımı ve sebebimi zaten . 

Benim alınganlığım göz açıp kapayana geçer ve ondandır zaten çok alınganlık yaparım ve bunu severim de çoğu zaman. 

Tabiki karşı tarafı üzme noktasına gelmeden kesme kaydıyla. 

Aslında severiz genel olarak alınmayı milletçe. Duygusal yapımız buna müsaade etmekte zaten. O bana şakayla karışık aptal dedi, bu sanki konuşurken beni aşağıladı, şunun davranışları bana karşı sanki değişti ve daha niceleri. O kadar fazla sebep buluyoruz ki alınmak için. Ben kimi zaman ağzım açık seyrediyorum, dinliyorum olanları, e tabi kimi zaman da kendim yaşıyorum kendim kendi kendimin ağzını açık bırakıyorum. 

Abartıyoruz!!! 

Ciddi ciddi abartıyoruz. Olur olmadık her şeyde bir şeyler arama zorunluluğunu hissettiren nedir bizde anlamadım gitti. 

Zaten anlasam kendim bu yanlışlara düşmezdim. 

“Kelin ilacı olsa başına sürermiş” 

Aslında kelin ilacı var günümüzde fakat abartmanın, yersiz alınmanın ilacı pek te yok sanırım. Her ne kadar toplum olarak duygularımızı çok yoğun olarak yaşasak ta bazı yerlerde dur demeyi bilmemiz lazım. Dur demeyi bilmemiz lazım çünkü bu sefer karşımızdakini, en yakınımızı, annemizi, babamızı üzme noktasına gelebiliyoruz. 

“İnsan sevdiklerine alınırmış, naz yaparmış vs”. 

İyi de o zaman insan sevdiklerini üzermiş derim ben de. Kişi neden yersiz alınarak, naz yaparak vs, karşısındakini üzsün ki. 

Sonuçta bunları yaparak yine sevdiklerimizi ve bizi sevenleri üzeceğiz. Sonra ben öyle yapmak istememiştim, yanlış anladın beni, amacım farklıydı gibi bir takım açıklama cümlelerine ihtiyaç duyuyoruz.
İlla ki alınmak doğamızda varsa(benim gibi) içimizden alınalım. Hiç kimse anlamasın ne olduğunu o zaman en azından karşıdakini üzmemiş oluruz, hem de acaba yanlış mı düşünüyorum, boşu boşuna mı alındım diye düşünme fırsatımız olur. 

Bu daha iyi bir fikir sanırım. Yalnız bu sözü de hatırlamayı göz önüne alacağız “dağ dağa küsmüş dağın haberi olmamış”. 

“Kendi düşen ağlamaz”. 

Bu arada bu alınma işlemini yaparken kendimizi de üzdüğümüz, yıprattığımız gerçeğini es geçmedim. Sadece burada çok büyük oranda hep biz haksız olduğumuzdan dolayı kendimize biraz da olsa kötü durumda olduğumuz izlenimini yüklemek istemedim. Sonuçta: 

“Kendimiz ediyoruz kendimiz buluyoruz”. 

 
Toplam blog
: 10
: 517
Kayıt tarihi
: 12.07.10
 
 

Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF fakültesi işletme bölümümde nacizane olarak 3 senedir bulunmakta..