Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

29 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu akşam sarhoşum

Bu akşam sarhoşum
 

Bu akşam sarhoşum...

Niye? Vallahi ve billahi bilmiyorum.

Ev kirasini nasil oderiz?
Yarin avukata ne derim?
Anamin hali ne olacak?
Ulan Umut!
Memleketin hali?
Kizimin dersleri?

***

Bilmiyorum ama; neredeyse bir yil sonra Cemil'le gorustum. 'Domico Sons' diye bir yerde. Dominigin oglu... Sarap ismarladim. Kadin; "Ev sarabi olur mu?" dedi. O da ne? demeden, evet dedim. Ben bir bardak sarap istemistim. 4.45 mi ne odedim. Onlar bardagim bosaldikca, ha bire doldurdular...

Sizden, milyonlarca metre uzaktayiz. Sanmayin. Sorunlarimiz ayri!

Gul'u konustustuk.
Sonra askerleri.
Sezer'i andik.
Susuzlugu.
Niye Istanbul'da yesil yok?

Ulan memleket!
Ulan insanlar!
Ulan sevgili vatandaslarim...

***

Sarhoş olmak icin bile bahanemiz sizlersiniz...
Milyonlarca metre uzakta bile olsak...
Bu akşam cok sarhoşum.
Sizinle...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..