Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu akşam

Bu akşam
 

hani bazen doyasıya ağlamak ister ya insan,

gözleri kan kırmızı elleri kenetlenmiş başı önünde,

haykırmak ister ya ıssız geceyi yırtarcasına,

seni andım bunları hissettim bu akşam.

hani bazen yıkarcasına dünyayı eser ya rüzgar,

sonbahar yaprakları gibi katat önüne duyguları,

bastırmak için bu duyguları,

yağar ya delice yağmur,

seni andım bunları hissettim bu akşam.

hani bazen sonsuz çöllerde sanar ya kendini insan,

susuzluktan ziyade hasretiyle mücadeleler verir,

bir serap gibi görünüp kaybolur ya kalbinin sahibi,

yine seni andım bunları hissettim bu akşam.

hani bazen uykusuzluğunu yenmeye çalışır ya insan,

sevgilisi diye sarılıp yatar ya yatağına insan,

gözleri uykuya hasret kalır ya döndükçe sağa sola,

seni andım her akşam olduğu gibi tekrar bunları hissettim bu akşam...

 
Toplam blog
: 17
: 606
Kayıt tarihi
: 02.12.09
 
 

ATATÜRKÇÜ, FENERBAHÇELİ, ..