Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu benim kumsalım, asi rüzgarına kapılan.

Bu benim kumsalım, asi rüzgarına kapılan.
 

Daha bir sıkı sarıldım soğuğuna gecenin.
Yırtık paltom, düğmesi yok ki her iliğin.
Gece miydi sızan, sıcağına yüreğimin,
Öylesine buruk içim, yeri yok ki neşenin.

Sonunda sen olmayan yollardayım.
Tozuna sinmiş kokun doyasıya.
Ayağıma batan sanki çakıl taşıyım,
Ruhumun savaşı aşkınla kıyasıya.

Bakma bana yaşlı ağaç, geçiyorum işte.
Ağlama sakın, acıma da her serzenişte.
Kavuşamam bilirim, hayır yok bu gidişte,
Geçti yıllar, hiç gülmedim ki onu sevişte.

Bu benim kumsalım, asi rüzgarına kapılan.
Seni fısıldayan kumlardı umutlandığım.
O ki umuttan bir kale yalnız sana yapılan,
Saklandığın yerdi bir ömrü adadığım.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..