Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '10

 
Kategori
Magazin
 

Bu bir cicişler analizidir!

Bu bir cicişler analizidir!
 

Cicişler !!!


Özellikle son zamanlarda içinde bulunduğum ortamda, gözlemlediğim bazı insan davranışları, bana bu yazıyı yazma kararı aldırdı!

Kendini diğerinden daha iyi, daha zeki, daha güzel, daha güçlü hissetmek, egoları bayağı bir sivriltiyor; kendilerini daha iyi hissediyorlar sanki !

Başkalarını eleştirmek daima kendimizle yüzleşmekten daha kolay olduğu için , insanları empati duymadan eleştirmek, hep başkaları suçlu, ben masumum, ben zekiyim, ben, ben , ben ......

Cicişler insanların bu yönünü o kadar pompalıyorlar, onları o kadar mutlu ediyorlar ki; aptallara bak diyenler, aslında kendilerinin aptal olduğunu idrak edemiyorlar...

"1 Menü + 1 TL'ya Vodafone'lularla tüm gün limitsiz konuşun "reklamlardan aldıkları para, birçok kişinin emekli ikramiyesinden fazladır!

Para önemli midir? Önemlidir. Neden? Gördüğümüz, gözlemlediğimiz kadarıyla, para için satılan dostluklar, beraberlikler, kardeşlikler bize uzak örnekler değil, ayrıca yoksulluk çok zor, mahrumiyet insanı olgunlaştırır ama fazlası çürütür... Para yaşamımız için gerekli bir araçtır, amaç olmadığı sürece sahip olmak hepimizin arzu ettiği bir güçtür diyelim.

Şimdi cicişler ünlü, zengin ve güçlüler. Zekaları insanların zannettiği gibi az değil, tam tersi çok boyutlu ve keskin.

Bir filozofun güzel bir sözü var diyorki "Efendi gün gelir hizmetkarının paraziti haline gelir" . Çünkü o olmadan, en basit bir gereksinimini bile gideremez olur, bağımlı kalır, onsuz yaşamını sürdüremez, birçok parazitte yaşamını diğer canlılara yapışarak devam ettirir; tıpkı bazı kadın ve erkekler gibi !!!

Cicişler insanların zayıf noktalarını, zaaflarını tatmin ettikleri için, aslında onları çok güzel kendi doğrultularına mevzileyip, kazanıyorlar..

Sarı kızlar, cicişler siz aslında zeki ve işini çok iyi bilen kızlarsınız, tebrikler !

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..